Sebebi Sensin Sevgilim-2✨

985 71 128
                                    

Yorumlar ve oylar lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorumlar ve oylar lütfen...
.
.
.
.
.
.
.

''Ne kadar mutlular görüyor musun ?"diye sordu Yamaç yanındakilere .

Selim ve Cumali ile şans eseri sahil yolunda gördükleri Azer ve Karacayı durup izliyorlardı uzakça bir köşeden .

Onların gülüşmelerini , birbirlerini sevişlerini , Karaca'nın şen kahkahalarını , Azer'in onu mutlu etmek için girdiği bin bir çabayı .. Hepsini görmüşlerdi .

Cumali sessiz kalırken Selim burukça gülümsedi . Kızını ilk onun güldürmesi gerekirken , başka bir adam güldürüyordu .

'' Biz o mutsuz olur sanıyorken , hiç olmadığı kadar mutluymuş meğer .. Hangi birimiz bu kadar güldürdük onu ? '' diye sordu özellikle Cumali'ye bakarken .

Cumali ondan bakışlarını kaçırırken Karaca'nın gittiği gün onu silmişti ailesinden , Yamaç bunu duyunca sinirden bir ton laf söylemişti abisine .

Geç de olsa anlamıştı o Karaca'yı . Yine de şüpheleri vardı ama eğer Karaca mutsuz olup gelseydi onu Çukura almazdı . Başka bir yere gönderir kendine yeni bir hayat kurmasını sağlardı .

Ama Karaca o hayatı çoktan kurmuştu kendine . Parayla değil , sevgiyle kurmuştu . Kanla , ölümle değil tarif edilemez bir mutlulukla kurmuştu .

Karacaya son kez bakarken Azer onu kucağına almış etrafında döndürmeye başlamıştı . Birbirlerine kocaman kocaman gülerken onu izleyenler de gülümsemişti .

Geldikleri gibi fark ettirmeden oradan uzaklaşırken Azer ve Karaca mutluluklarına kaldıkları yerden devam etmişlerdi ..

---------------

''Azerr .. '' dedi Karaca çocukça bir edayla .

'' Efendiimm . '' dedim onun gibi .

Güldü bu yaptığıma , konuştu sonra . ''Eve bir hayvan mı alsak ? Kedi ya da  köpek .. Ne dersin ? '' dedi .

'' E güzelim Yılmazı besliyoruz ya evcil hayvan olarak ne gerek var ? '' dedim alayla .

Hafif kaşlarını çattı hemen . '' Ya niye öyle diyorsun ? Gayet iyi biri Yılmaz , ayrıca hayvan falan da değil!'' dedi hafif kızarak .

Kolumu omuzuna atıp kendime çektim onu , '' Hemen de savunmaya geç .. '' dedim gülerek .

'' Tamam hafta sonu barınağa gider alırız da nereden çıktı bu hayvan meselesi bir anda ? '' dedim .

Daha önce pek bu konu üzerine konuşmamıştık . Birden bire söylemesine şaşırmıştım .

'' Ya güzel olur , evde fazladan bir ses falan . Hem ilerde çocuğumuz olunca beraber büyürler .. '' dedi

Aniden durdum , ona baktım .

Aniden durmamla anlamamış bir yüz ifadesiyle baktı bana . ''Çocuk ? Karaca yoksa? ''

Ondan bir sürü çocuğumun olmasını istiyordum . En çok da kızımın olmasını . Ona benzeyen , onun gibi bakan , onun gibi gülen bir kızımın olmasını çok istiyordum ..

Güldü bana , '' Hayır sevgilim hamile değilim.. Ama bir gün çocuklarımız olacak elbet .. '' dedi .

Gülümsedim , oda gülümsedi bana .

Onunla olmak , onunla bir evde beraber yaşamayı, her güne onula uyanmayı , her gece onunla uyumayı seviyordum .

Hayatımdaki yerini , bendeki yerini , ailemdeki yerini seviyordum .

Beni düşünmesini , beni sevmesini seviyordum .. Filim izlerken göğsüne yatmayı saçlarımı sevmesini seviyordum .

Onun bana yaşattıklarını seviyordum .

Evlendiğimizden bu yana hiç bir şey için zorlamamıştı beni . Eski hayatımı bırakmam için zorlamamıştı beni . 'Sen nasıl mutluysan , bende öyle mutluyum ' demişti .

Kendi isteklerini değil benim ne istediğimi , ne hissettiğimi önemsemişti .

O beni böylesine güzel severken , ben zamanla iyileşmiştim . İçime gömdüğüm o masum çocuğa yeniden bir hayat vermiştim .

Birilerinin canını almayı değil de birilerine can vermeyi onunla öğrenmiştim ..

O beni hiçbir zaman değiştirmeye çalışmamıştı .. Sadece sevgisiyle başka bir adama dönüştürmüştü .

Benim içime gömdüğüm , o masum adama ..

Bulduğum her an daha bir çok seviyordum onu . İnsanın zamanla sevgisi azalıyor diyorlardı , birini zamanla tanıyınca ona olan sevginin azaldığını söylüyorlardı .

Hayır bu yalandı .

Ben onu her yeniden tanıyışımda biraz daha fazla seviyordum .

Onu tekrar göğsüme çekerken saçlarını öptüm . '' Bazen göğsümüm ortadan ikiye bölüm seni oraya sokasım geliyor biliyor musun ? '' dedim .

Başını kaldırıp gülerek bana baktı , '' Yaa .. '' dedi . '' O kadar çok mu seviyorsun beni ? '' diye sordu gülerken .

Kafamı salladım hemen . Durup ona baktım , elimle göğsüme dokunup konuştum .

'' Seni şuraya saklıyayım , kimse görmesin , kimse duymasın istiyorum . Sadece bende saklı kal , seni sadece ben biliyim istiyorum . Sen bu dünya için fazla güzelsin , Ruh-u Revan'ım .. '' dedim .

Gözleri ışıldadı ,

'' O ne demek ? '' dedi merakla ..

Tekrar kolumun altına aldım onu , ''Ruhun ferahlığı , akışı demek .. '' dedim .

Başını göğsüme yasladı , kalbimin üzerinde hissettim gülümseyişini . Az ilerideki banka beraber otururken başı hala daha göğsüme yaslıydı , saçlarını severken konuştum .

'' İlk çocuğumuzun kız mı olmasını istersin yoksa erkek mi ? '' dedim .

Başını kaldırıp bana baktı , '' Erkek olmasını isterdim . Sen ? '' dedi .

'' Senin gibi bir kızımın olmasını isterdim . Saçları senin gibi olan , gözleri senin gibi bakan bir kızım olmasını isterdim .. '' dedim .

Kocaman gülümsedi .. Parmak uçlarıyla gamzelerimi severken konuştu ,

'' Bende sana benzeyen bir oğlum olmasını isterdim .. Senin gibi kocaman gamzeleri olan , senin gibi güzel seven, kardeşine senin gibi abilik yapan bir oğlumun olmasını isterdim .. '' dedi .

Yaklaşıp dudağından öptüm , '' Seni hak edecek ne yaptım ben ? '' dedim . '' Nasıl bir sevap işledim de seni bana verdiler .. ''

Düşünür gibi yaptı , '' Vallahi şimdi bulamadım bir ara üzerine düşüneyim bulursam söylerim .. '' dedi .

'' Şapşal .. '' dedim onu göğsüme yaslarken . ''Benim güzel şapşalım .. ''

------------------------

Ay ben böyle aşk böcüğü oldum ha iyice fnjfndjnjfkngf

Çok güzeller ama ya , bayılıyorum bayılıyorum ..

Bundan sonraki serileri yani Azer ve Karaca'nın evli olduğu serileri bu hikaye üzerinden farklı partlar olarak yazarım galiba . Ama farklı olursa belirtirim ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin