Karaca'nın ardından öylece bakmıştım . Masalını anlatıp gitmişti . Sıkıntıyla arkama yaslanırken içimdeki huzursuzlukla kalmıştım ..
Anlattıkları içimde 'Acaba?' sorusu ortaya çıkartırken sıkıntıyla ofladım .
Masal çok tanıdık geliyordu bana .. Belki de sadece kafasından uydurmuştu ? Sarhoştu sonuçta diye düşündüm . Ama sarhoş gibi değildi gayet aklı başındaydı .
Ayağa kalkıp bir süre odanın içinde volta atarken terasa çıktım . Öylece etrafı izlerken Karaca elinde tepsiyle korumaların yanına ilerledi . Elindekini onlara verirken bir şeyler söyleyip onlardan uzaklaştı , bahçedeki koltuklara gidip oturdu .
Cebindeki sigarasını çıkartıp içmeye başladı .. Bir , iki derken neredeyse bir paket bitirmişti . Islak saçlarla oturduğunu daha yeni fark ederken hızlı adımlarla yanına indim .
''Karaca ne yapıyorsun bu soğukta ? Saçların ıslak hasta olacaksın ! '' dedim sinirli sesimle .
Bana baktı , önüne dönüp bir tane daha sigara yaktı . ''Kaybol Kurtuluş! '' dedi beni umursamadan .
Sinirle ona bakarken elindeki sigarasını alıp yere atıp söndürdüm . Derince bir nefes alıp bana baktı ,
''Gece gece seni hiç çekemem , şimdi git sabah gel ! Haydi , kış ! '' dedi . Sakin görünüyordu ama sinirlenmişti .
''Cık.'' dedim . ''Gitmiyorum , hasta olursan uğraşamam seninle . Kalk içeri gir ! '' dedim bastıra bastıra .
Hızla ayağa kalkıp karşıma dikildi , sakinliğini bir kenara bırakmıştı . '' Bak geri zekalı sana diyorum ki git , sabah gel ! Anlama kıtlığın falan mı var ? Ayrıca sana benimle uğraş , hastalanınca bana bak diyen mi var ya ? Yok! Gece gece başıma gelmiş s*kik s*kik ne konuşuyorsun ? '' dedi öfkeyle .
Şaşkınlıkla baktım ona . Bana karşı daha önce bu kadar öfkeli görmemiştim onu hiç , küfür edecek kadar öfkelenmişti .
''Düzgün konuş! '' dedim uyararak .
Umursamadı , '' Sen hala burada mısın ? S*ktir git lan ! '' dedi öfkesinden taviz vermezken .
Bende sinirlenmeye başlamıştım , dişlerimin arasından konuştum .
''Düzgün konuş , tepemin tasını attırma benim ! '' dedim .
'' Bak güzellikle git diyorum sana ! Git ! Git ! ''
''Karaca ! Haddini aşma ! ''dedim hafif yüksek sesimle . İşlemedi ona yine umursamadı .
'' Azer rica ediyorum s*ktir git hadi ! '' dedi .
Yılmazlar bizim sesimize dışarı çıkmıştı . Endişe ile yanımıza geldiler hemen .
''Abi ne oluyor niye bağrışıyorsunuz ? '' dedi .