Kardeş-1💔💫

1K 64 113
                                    

20K olmuşuz canolar.. Ne ara olduk be bu kadar ha? ❤️🎊🏆

Oyları alalım .. Yorumlarda buluşalım bremınlarım kfneoıeoıokok

.

.

.

Öğlen yemeğinden sonra hocanın iptal ettiği ders sayesinde boş vaktim olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öğlen yemeğinden sonra hocanın iptal ettiği ders sayesinde boş vaktim olmuştu . Sınıftan arkadaşım Bahar ile kütüphaneye geçip bir iki saat ders çalışmıştık .

İlk dönemi olabildiğince yüksek bir ortalama ile bitirmeye çalışıyordum -ki bölüm birincisiydim- Avukatlık okuyordum okuluma dereceyle girmiştim. Şimdi de ilk yılımı bitirmek üzereydim . Final haftasına bir hafta vardı .

Derslerim oldukça zordu ama günü gününe çalıştığım zaman çok kolay geliyordu bana . Vaktimi planlamayı çok kısa sürede öğrenmiştim . Dersim olmadığı günler Azer şirkete gittikten sonra öğlene kadar bir kaç saat çalışıp öğlen dinleniyordum . Birde Azer gelene kadar bir kaç saat çalıştığım zaman neredeyse beş saati buluyordu .

Azer kendimi bu kadar yormama kızsa da her seferinde ikna ediyordum onu . Çünkü seviyordum çalışmayı , hayatımda olan her şeyi sevmeyi öğrenmiştim .

Ama en çok da kendimi sevmeyi öğrenmiştim .

Mesela artık birinin beni sevmesi için bağırıp çağıran , ağlayıp zırlayan bir kız çocuğu değildim . Evli bir kadındım , eşini çok seven bir kadındım , eşinin çok sevdiği bir kadındım .

Büyümüştüm işte .. Sevgiyle , umutla , sabırla , mutlulukla büyümüştüm .

Belki de biraz eksiklikle ..

Eksik yanlarımı görmezden gelmeyi ya da onlar için kendimi yıpratmayı bırakalı çok olmuştu . Azer'in sevgisi o eksik yanlarımı kapatmama yetiyordu zaten .

Yeri geliyor arkadaşım oluyordu , yeri geliyor babam gibi oluyordu , yeri geliyor kocam ..

Her şeyim diyorum ya ona . Her şeyim oluyordu işte en çok bunu seviyordum onda ben ..

'Onların doldurmadığı yerleri ben doldururum Karaca' diyordu .. 'Ben varım.' demekten korkmuyordu .

Hayatımda ki , bende ki değişimleri hep ona borçluyum aslında . Beni böylesine sevmeseydi ben böyle güçlü bir kadın olamazdım . Kendimi sevmeyi öğrenemezdim ..

Bahar ile vedalaşıp okuldan çıkarken birinin bana seslendiğini duyunca arkamı döndüm refleksle..

''Karaca!''

Akın?

Ben şaşkınlıkla ona bakarken az ileride öylece duruyordu . Tek başına gelmişti . ''Akın?'' dedim şaşkınlığımı belli ederken .

Çok hafif tebessüm etti . Yanıma yavaş adımlarla yaklaşırken tereddütle baktı bana . ''Şey .. Nasılsın ?'' dedi . Çekiniyordu benden . Sertçe yutkundum ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin