Son Nefes -2🍃

1.1K 77 100
                                    

Biraz saçmalamış gibi hissediyorum umarım beğenirsiniz❤️
....
Bir kaç part daha Adanayı yazarım galiba..

.....

Bir Hafta Önce Adana ..

Adana ya varalı bir kaç saat olmuştu . Karaca arabadan indiği ilk andan itibaren tüm Ceyhan tarafından göz hapsine alınmıştı . Mahallenin en büyüğünden en küçüğüne kadar herkesin dilinde Karaca vardı .

Karaca'nın güzelliği tüm mahallede dilden dile dolaşmış , herkesin ilgi odağı olmuştu adeta .

Ama Karaca bunların hiçbirine kulak asmamıştı . Onun ilgisini asıl çeken Adana'daki diğer Kurtuluşlar tarafından sevgiyle karşılanmış olmasıydı . Kurtuluş ailesi Karaca eve adımını attığı ilk andan itibaren yengelerine bir kez bile kötü gözle bakmamıştı .

Karaca'nın ilgisini asıl çeken buydu . Koçovalılar evinde böyle bir şey olsa , değil sevgiyle karşılanmak kimse karşılamaya bile çıkmazdı .

Düşman denir , kimse gelenle konuşmaz göz göze bile gelmezdi . Ama Kurtuluşlar da öyle olmamıştı ..

Evin kızları yengelerine çok sıcak davranmıştı . Amcası kardeşlerini öldürmüş diye Karaca'yı suçlamamışlardı . Aynı kandan diye nefret ile bakmamışlardı .

Şimdide tüm aile oturmuş hem abileriyle hasret gideriyorlar hem de Karaca'yı tanımaya çalışıyorlardı . Karaca her ne kadar bu ilgiye karşı şaşırsa da samimilikle karşılık veriyordu onlara . Her ne kadar onların kendisine bağlanmamalarını istese de çoktan bağlanmışlardı Karaca ya ..

Karaca hemen yanında masanın başında oturan Azer'e göz ucuyla baktığında adamın geldiğinden beri yüzünden eksilmeyen o gülüşe hayran kalıyor . Hele o gamzelerine ..

Elinde olsa o gamzeleri hiç gözünü kırpmadan bir ömür boyu izler ama .. Elinde olan bir ömür yok işte .. Kelebek ömrü onunkisi .. Kısacık ..

Onlar muhabbete dalarken Karaca sessiz kalıp dinlemeyi tercih ediyor . Ama bu kısa sürüyor çünkü bahçe kapısından içeri giren iki kadınla tüm ilgi o tarafa çekiliyor . Kadının yürüyüşünden anlıyor Karaca ne kadar kibirli olduğunu , keza arkasında ki kız hiç öyle değil . Ürkek bakışlarıyla etrafa bakıyor .

'' Fadik Hanım , Azer oğlum gelmiş hiç haber vermiyorsun . '' diyor kadın kibirli tavrıyla aileye bakarken .

'' Olur mu öyle şey Nevin , daha yeni geldi çocuklar bir soluklansınlar dedik . Buyurun geçin . '' diyor Fadik kadının kibirli halini görmezden gelerek . Ama Karaca anlıyor kadının yüzündeki memnuniyetsiz ifadeyi , belli Fadik ana sevmiyor bu kadını .

Kadın masaya otururken , Kadir kadının arkasındaki kıza hayran hayran bakıyor . Karaca , Kadirin bu bakışlarına karşı gülmemek için zor tutuyor kendini . Ama kıza hayran olmak engel değil , açık kumral saçları ve yeşil gözleriyle her erkeğin ilgisini üzerine çekecek bir kız .

Masadaki muhabbet devam ederken gelen kadın Karaca'yı süzüyor . Asıl buraya gelmesinin sebebi Karaca . Çünkü kadının kulağına kadar gelmişti Karaca'nın güzelliği ama kadın kibrinden beğenmemişti Karaca'yı .

'' Ee kızım , sen pek bir suskunsun . Yabancı geldi herhalde buralar sana . '' diyor kadın Karaca'yı gömmek için . Fadik hoşnutsuz bir şekilde kadına bakarken , Azer dahil tüm Kurtuluş kardeşler Karaca'nın vereceği cevabı bekliyor .

Karaca , hafif sinirle de olsa gülümsüyor . '' Ben konuşmaktan çok dinlemeyi severim Nevin Hanım , ayrıca ortada bana yabancı gelecek bir durum yok . Aileyiz sonuçta değil mi ? '' diyor Karaca altta kalmadan . Sonra Fadik'e bakıyor , kadının kendisine olan memnun bakışlardan içine bir rahatlık çöküyor .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin