Çiçeğin Ardındaki İz-6 🌸🗡️

602 64 103
                                    

Oylarınızı alalım lütfen canikolar..

.

.

.

.

40

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

40.gün...

Bomboş koridorda öylece cama başımı yaslayıp Karaca ya bakarken gözlerimi kapattım . Her gün aynı şeyleri duymaktan bıkmıştım artık . Duygu kendini günden güne bitirirken zorla onu bizim eve göndermiştim Yılmaz ile .

Ben mi ?

Ben kendimi unutmuştum .

En son ne zaman aynada kendime baktım , ne zaman yemek yedim , ne zaman su içtim hatırlamıyordum bile .

Gücüm kalmamıştı artık . Tükenmiştim yavaş yavaş ..

Ve bu çok canımı yakmıştı . Canım çok acıyordu ama susuyordum sadece . Pek konuşmuyordum . Hoş konuşsam ne diyecektim ki ?

Ne diyerek teselli edebilirdim kendimi ?

Ya da bana ne söyleseler kendime gelirdim ?

Bilmiyorum ..

Adım seslerine gözlerimi açmazken öylece durdum . Omuzuma dokunan elle kafamı kaldırdım.

''Azer bey iyi misiniz ? '' dedi Karaca'nın doktoru .

'' Ben değil o iyi olsun .. '' dedim Karaca ya bakarken .

Doktor sıkıntılı bir nefes verirken konuştu. ''Bünyesi uyanmayı reddediyor Azer Bey . Böyle vakalarda hastalar bilinçaltlarını kontrol edebiliyor . '' dedi .

'' O ne demek ? '' dedim anlamayarak .

'' Yani şöyle . Bazı zamanlar böyle zamanlarda hastalar normal uyurken gördüğümüz rüyalar gibi rüyalar görürler . Yani bir çeşit evren gibi düşünün . Kaybettiği insanları , geçmişini ve ya geleceğini görürler . Gördükleri rüyayı yaşarlar bilinç altlarında . Karaca Hanımda kendi bilinç altıyla savaşıyor şuan . '' dedi .

Bakışlarımı Karaca ya çevirdim . ''Ne yani o şimdi rüyasında gördüklerini zihninde mi yaşıyor ? '' dedim .

''Evet . '' dedi kafasını sallayıp . ''Aynı dediğiniz gibi . Böyle durumları , yani kendi bilinç altlarını kontrol etmeyi ancak çok zeki insanlar başarabiliyor . IQ su yüksek insanlar .. Ben Karaca hanımın sağlık bilgilerinde rastlamıştım . Karaca Hanım deha Azer bey . Onun IQ seviyesi 156 , sınır 160 siz düşünün artık . ''

''Deha mı ? '' dedim doktora dönerken .

''Evet o bir deha Azer bey . Kısacası özel bir insan diyeyim . Uyanmamasının sebebi kendi bilinç altını kontrol edebilmesi . Orada ne görüyorsa hiç ayrılmak istemediği için uyanmıyor . Yani bile bile , uyanmayı reddediyor . '' dedi Karaca ya bakarken . ''Böyle hastalar bazen yıllarca uyanmayabiliyor .. ''

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin