Unutulan Papatya Daisy-2🐕🌼

730 50 103
                                    

Dikkat ! Dikkat!📌
Şeker komasına girebilirsiniz.. 🍭
Uyarı bitmiştir ..

Oylar ve yorumlar lütfen:)

.

.

.

'' Daisy , hadi kızım gel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Daisy , hadi kızım gel . Bak çok güzel bir yere gideceğiz .. '' dedi Karaca Daisy'nin önüne eğilmiş yaklaşık on ben dakikadır konuşuyordu onunla .

Daha doğrusu ikna etmeye çalışıyordu .

Sıkıntıyla iç çekip bana baktı ,

''Ne yapacağız Azer ? '' dedi . ''Kalkmıyor bir türlü . ''

'' Bilmiyorum güzelim , galiba onu tekrar barınağa götüreceğimizi sanıyor . '' dedim bir ona bir Daisy'e bakarken .

'' Yılmazları mı buraya çağırsak ? '' dedi bir umut .

Yaklaşıp saçlarından öptüm ,

''Tamam , öyle yapalım . Ben arayayım . '' dedim gülümseyip .

O Daisy'i severken ben Yılmazları arayıp bize çağırdım . Karaca zor bela Daisy'i koltuğa alırken yanına oturup kafasını sevmeye devam etti . Ben de Daisy'nin diğer tarafına oturup Karaca gibi onu severken , nazlı kızımız maalesef öylece etrafa bakıp duruyordu .

Henüz alışamamıştı bize .

''Daha alışamadı , biraz zaman geçsin alışacak elbet .. '' dedim onu teselli ederken .

Haddinden fazla bağlanmıştı ona . Belki de kendini onda gördüğü içindi .. Gülümseyip yanağımdan öperken aradan geçen kısa zamanda kapı çalmıştı .

Yılmazların evi bize yakın olduğundan çabucak gelmişlerdi . Biz koltuktan kalkarken Daisy kapıya bakan duvar kenarına geçmiş klasik yatışını sergilemişti .

'Depresyon yatışı.. '

Karaca ile böyle adlandırmıştık onun yatışını . İki patisini yana açıp kafasını üstüne koyup öylece etrafa bakıyordu sürekli ..

Kapıyı açıp Yılmaz'ları içeri alırken Daisy içeri girenleri görünce varlığını belli edercesine geriye doğru kaçmıştı .

Korkmuştu .

Yılmaz onu fark edince konuştu,

'' Aa köpek mi o ? '' dedi hızlı adımlarla salona geçerken .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin