Her Şeye Rağmen-1🧚‍♀️

1.3K 81 74
                                    

Bu kurguyu bir haftadır düşünüyorum . Şuan gecenin bir saati ve yazmaya karar verdim .

Bu kurguyu yazmamın tek amacı içinizden birilerine yada okuyan herkese umut olmak . Bir kitabımda kadına şiddet bölümü yazmıştım bu da onun biraz farklı bir versiyonu .

Ama hayatta her kadının , kız çocuğunun başına gelebilecek bir durum .

Umarım beğenirsiniz ..

Son Nefes'in devamı gelecek , bu kurguyu bekletmek istemedim sadece . Şuan için tek part yazacağım bakalım ilerde isterseniz ya da aklıma bir şeyler gelirse devamını yazarım .

İyi okumalar ..

*

*

*

*

'' Karaca , hazır mısın ? ''

Seyhan'ın sesiyle gülümseyip konuştu ,

'' Ben her zaman hazırım bayan süslü . Sen hazır mısın ? ''

Seyhan arkadaşının bu dediğine göz devirip konuştu,

'' Aman Karaca ya çekim yapılacak diye sürdüm her halde . Güzel olmayayım mı ? ''

Karaca Seyhan'ın yanına adımlayıp boynuna sarıldı hemen,

'' Ya sen zaten çok güzelsin çiçeğim .. Ne gerek var şu boyalara ? ''

'' Aman Karaca ya .. ''

Seyhan son kez yüzüne bakarken , Karaca telefonundaki oyunla ilgileniyordu . Seyhan ile yaklaşık bir senedir tanışıyorlardı ve çok yakınlardı . Seyhan Karaca'nın olmayan kız kardeşiydi .

İkisi de voleybolcuydu . Karaca Adana Demirspor Voleybol Takımına kaptan olarak transfer olunca ilk günden çok iyi anlaşmışlardı . Öylede devam ediyorlardı .

Karaca smaçör , Seyhan da pasördü ..

Birbirlerini çok iyi tamamlıyorlardı . Tüm spor camiasının kıskanacağı türden bir dostlukları vardı . Bugün de ikisinin video çekimi vardı . Ona hazırlanıyorlardı . Önce Seyhan için sorular sorulacaktı , sonra da Karaca için .

Seyhanların evi geniş ve büyük olduğu için orası ufak bir stüdyoya çevrilmişti . Seyhan'ın ailesi de izleyiciydi ve takımdan bir kaç kişi .

'' Seyhan , Karaca her şey hazır hadi alalım sizi .. ''

Asistanın sesiyle ikisi de yerine geçti hemen . Karaca izleyenlere göz gezdirirken Seyhan'ın abisi Azer ile göz göze geldi . Onu daha bir kaç aydır tanıyordu . Yurt dışındaki işlerle ilgilendiği için geç gelmişti Adana ya .

Aralarında pek bir şey yoktu ama Karaca ondan etkileniyor gibiydi . Azer'in hafif soğuk tavrı ve sadece sevdiklerine karşı gerçekten samimi olması dikkatini çekmişti .

Aranan geçen yarım saatte önce Seyhan'ın videosu çekilmişti . Video Karaca'nın Seyhan ve ikisi hakkında anlattığı deplasman anılarıyla eğlenceli geçerken çabucak bitmişti .

Şimdi sıra Karacadaydı ..

'' Karaca hazır mısın ? ''

'' Hazırım ama heyecanlıyım biraz.. ''

Herkes onun bu haline gülümserken Hakan soruları sormaya başladı,

H: İlk soru: Seyhan ile ilgili unutamadığın bir anın ?

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin