İnci Tanem-1💧

838 47 97
                                    

Selam, özleştik dimi?

Haydi yorumlarda özlemlerimizi giderelim..

*

*

*

Yanımda tüm somurtkanlığı ile araba kullanan Azer'e gülmemek için dudaklarımı ısırmaktan elimi yüzüme bastırmaktan bir hal olmuştum. Arabada benim sık sık gülmemek için verdiğim sıkı nefesler ve arkada uyuyan kızımız Daisy'nin nefes sesinden başka bir ses yoktu.

''Kendini biraz daha sıkarsan patlayacaksın Karaca.'' dedi Azer bana kısa bir bakış atıp.

Onun sesiyle kendimi tutmayı bırakıp kahkaha atmaya başlarken aralıksız gülüyordum. Azer'in ifadesi o kadar komiğime gidiyordu ki gülmekten gözlerim yaşarmıştı.

''Gülme Karaca! Gülme, sinirliyim zaten o beyaz gudubete!'' dedi sinirle.

''Ya ama Azer ne yapayım vallahi çok komik görünüyorsun..'' dedim gülmeye devam ederken.

O bana kısa bir bakış atıp yola dönerken konuştum. ''Ya aşkım ama ne güzel işte torun sahibi olacağız fena mı? Ne var bunda sinirlenecek somurtacak? Bak kızımız anne olmuş, doğumu da yakınmış. Germesen mi bizi?'' dedim ılımlı sesimle.

''Ya ben ona mı sinirlendim güzelim ya!''

''Ne sinirlendin ultra yakışıklı kocacığım, söyle?'' dedim ona bakarken.

Bakışlarından geçen hafif karartı beni keyiflendirirken konuştu. ''Karaca araba kullanıyorum, ateşi harlama güzelim he?'' dedi ima ile.

''En fazla yanarız, içimiz ısınır..''

Gülüp dudaklarını ısırırken sırıttım. Bana dayanamıyordu ben de onun bana dayanamayışına. Kısa süre içinde evimizin bahçesine gelirken Dais ile beraber inip eve girdik. Azer yukarı çıkarken ben Daisy'nin yemeğini ve suyunu vermiştim.

Çalan telefonum ile arayan annemi görünce gülümsedim. ''Efendim anne?'' dedim telefonu höperlöre alıp mutfağa giderken. ''Kızım, nasılsın?'' dedi sıcacık sesiyle.

''İyiyim anne ne olsun, şimdi geldik veterinerden işte. Sen nasılsın?''

''İyiyim iyiyim. Ne olmuş bizim sarı kıza? Nesi varmış kuzumun?'' dedi merakla.

''Vallahi karnında iki tane bebeği varmış Fadik Sultan..'' dedim gülerek. ''Aa, gebe miymiş?'' dedi neşeyle.

''Evet anne, son zamanlarda bu halleri ondanmış.''

''Azer ne tepki verdi? Sevindi mi bari?''

Onun dediğine gülerken kendime bardak çıkarttım. ''Sorma anne ya, veteriner kadın olmasa saldıracaktı resmen. İnanmadı, bir sinirlendi birde sorma. Somurttu durdu. Ama sevindi ya, Dasiy'i çok seviyor biliyorsun.'' dedim gülümseyip.

''Ay bilmem mi kızım ya, Rabbim size de nasip eder inşallah. Şu dünyadan göçüp gitmeden Azer'imin baba olduğunu ir göreyim başka bir şey istemem.'' dedi.

''Ay anne ne göçüp gitmesi Allah aşkına. Tövbe de.'' dedim hemen.

''E kızım geçti artık bizden..''

''Aman anne ne geçmesi, Azer'i bile alırsın eline istesen yeme şimdi beni.'' dedim gülerek.

''Nerede bizim oğlan?''

Ben cevap vermeden belime sarılıp konuşan Azer ile güldüm. ''Buradayım ana. Gelininle beni nasıl çekiştiriyorsun onu dinliyordum eşikten.'' dedi ima ile.

''Ah sıpa ah! '' dedi annem gülerek. ''Yarın pazar kahvaltıya gelin bize, sarı kızımı da getirin et suyuyla besleyeyim onu ben de şifa olsun bebeklerine.''

''Tamam anne geliriz.'' dedim gülümseyip.

Azer boynumdan öperken vedalaşıp telefonu kapattım. ''Azer acıktın mı? Hazırlıyım mı bir şeyler?'' diye sordum dolabı açarken.

''Evet çok acıktım..'' dedi.

''Tamam, ne hazırlıyım sevgilim? Fırında balık yapabilirim ister misin?'' dedim dolabı kapatıp Azer'e dönerken.

O dayandığı mutfak setinin üstünden göğsünde bağladığı kolları ile gülümseyerek bana bakarken gülümsedim. ''Ne oldu?'' diye sordum.

''Bir şey yok, sadece düşünüyordum..'' dedi .

''Hmm..'' deyip yanına gittim. Kollarımı boynuna sararken ellerini belime dolayıp beni kendine çekti. ''Neyi düşünüyordun?''

''Sevaplarımı.. Çok değiller belki ama sen hangisinin mükafatısın bana diye. Şu kocaman dünyada, hayatın keşmekeşi içinde insanın başına gelebilecek nadide güzelliktesin. Denizin dibindeki inci gibi..''

Dilin tutulmuş, kalbim heyecanla çırpmaya başlamıştı.

Bu kadar güzel sevmek, böylesine güzel sevmek..

Duygularım sevinçle kelebeklere içimde kanat çırptırırken yüzümdeki tebessüm duygularımın en güzel tercümanıydı belki de. Çünkü bazı anlar vardı hayatta. O anlarda konuşmaya gerek kalmaz, gözler ya da bir tebessümün her şeyi anlatırdı..

''Ben kötü bir adamdım. Karanlık, siyah bir adam. Tüm renklere küsmüş, hayatında sadece siyah olan bir adamdım. Ama sen nefret ettiğim o beyazı bile sevdirdin bana.. Güneşin sarısını, gülün kırmızısını, denizin mavisini, toprağın kahvesini, çimenin yeşilini.. Sen nasıl bir güneşsin Karaca? Nasıl hiç beklemediğim, en karanlık anımda doğdun hayatıma? Nasıl aydınlattın böylesine kasvetli bir karanlığı..'' dedi bir eliyle yanağımı usul usul okşarken.

Bazı adamlar vardı hayatta. Kırmadan, dökmeden hatta sana en büyük acıları yaşatırdı seni sevdiğini sanıp. Bu illa sevgilin değil baban, abin hatta amcan bile olabilirdi. Benim öyleydi. Çok zarar vermişlerdi bana, çok yıpratış, çok tüketmiş, çok bitirmişlerdi beni. Onların sevgi dediği şey aslında öldürmekten başka bir şey değildi.

Ve yine bazı adamlar vardı hayatta. Tüm yaralarını sevgisiyle saran, seni sevgisiyle ısıtan, nefes aldıran adamlar. Başkalarının kırıklarını onaran, yaşamaktan yana olan bitmiş umudunu yeniden yaşatan o adamlar.. Azer onlardandı.

Gözümden düşen bir damla yaş onun parmak ucunda son bulurken dudakları göz yaşımın yanağıma bıraktığı ize dokundu. Bir serçe kuşunun kanatlarına bırakılacak kadar hafifçe öptü orayı.

''Ağlama.. Ağla diye söylemedim ki.''

''Beni çok güzel seviyorsun.. Beni mutluluktan ağlatacak kadar güzel seviyorsun..'' dedim.

''Olsun ağlama yine de..''

Güldüm bu dediğine.. ''Olur ağlamam..'' dedim yanağına sulu bir öpücük bırakıp. ''En son yemek diyorduk, balık yapmamı ister misin? Levrek vardı dolapta..''

''Evet yemek diyorduk.. Aslında canım pek balık yemek istemiyor.''

'' Tamam, ne yapalım? Bonfile de yapabilirim?'' dedim ona seçenekleri sunarken.

Gözlerini kısıp hafif düşünür gibi yaparken ellerini belime sıkıca sardı. ''Tatlı yemek istiyorum..''

''E Azer açım dedin, tatlı olmaz yemekten sonra yersin..''

''Yok öyle tatlı değil.''

''E nasıl tatlı Azer?''

Sırıttı, gözleri arzuyla parıldarken konuştu.

''İçinde sen olandan.. Sevişelim mi?''

****

Bölümü burada keseyim de kudurun azıcık kwnoghrowıjoı

Aslında yazacaktım ama saat geç oldu ve malum yks öğrencisiyim. Diğer partı boş vaktim olursa yarın yazacağım.

Yorumları alalım..


Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin