Yâr-1🦋✨

911 73 112
                                    

Selamke canolar nffnefn

Bu bölüm Azer'e düşmek serbest çünkü ben eridim bittim kendisine dfblsflkslknlks

Haydi önce oylar , sonra yorumlar ..

*

*

*

Uçurumun kenarında arabamın kaputuna yaslanmış öylece çağırdığım kişinin gelmesini beklerken telefonun ekranında olan Karaca ile resmimize bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uçurumun kenarında arabamın kaputuna yaslanmış öylece çağırdığım kişinin gelmesini beklerken telefonun ekranında olan Karaca ile resmimize bakıyordum . Dünden sonra biraz daha iyiydi , sabah bolca miskinlik yapmıştık yatakta .

O şuan kızımız Daisy ile evde beni bekliyordu . Dönünce tatilimiz için hazırlık yapacaktık ..

Arkadan gelen araba sesiyle telefonu kapatıp cebime koyarken beklediğim kişi arabadan inip yanıma geldi .

Yamaç Koçovalı ..

'' Azer Kurtuluş . '' dedi . Sesi düzdü , hiç bir şey sezmemiştim sesinde . Dönüp ona baktım , onun aksine bakışlarım öfkeliydi . Ser sesimle konuştum .

''Yamaç Koçovalı ! '' dedim .

Bana baktı bir süre , sonra konuştu . ''Neden çağırdın beni buraya ? Hayırdır ? '' dedi .

Karşısına geçtim , sert bakışlarım yüzünde gezinirken ona vurmamak için çok zor tuttum kendimi . ''Lafı uzatmayacağım . '' dedim çenemi sıkarken . '' Bir daha Karaca sizin yüzünüzden üzülürse , ya da onu üzecek , kıracak bir şey yaparsanız bu dünyayı dar ederim size ! ''

Öfkeli sesim onu bozguna uğratırken istifimi bozmadım . Konuşmadı , ben konuştum .

''Bu zamana kadar neredeydiniz de şimdi birden bire değerlendi Karaca gözünüzde ? Karşısına çıkasınız tuttu ya da okuluna gelesiniz ? Hangi dağda kurt öldü Yamaç Koçovalı ? '' dedim .

'' O Çukur'un Karaca'sı . Onu görmemizi engelleyemezsin , istediğim zaman istediğim yerde görürüm Azer Kurtuluş ! Yeğenim o benim . '' dedi kendini savururken .

Sinirle güldüm . Ona öfkeyle bakıp konuştum .

'' O Çukur'un değil Azer'in Karaca'sı bu bir . İkincisi .. '' dedim bir adım daha ona yaklaşırken . ''Eğer varlığınız onun canını sıkıyorsa değil onu görmek onunla aynı havayı bile soluyamazsın . Neden biliyor musun ? İzin vermem ! ''

Susup beni dinlerken tekrar konuştum .

'' Madem Karaca senin yeğenindi , neredeydin bu zamana kadar ? Amcası olduğun yeni mi geldi aklına ? Karımın düğün gününü cenazeye çevirecek kadar kör olmuşsunuz ona , kardeşinin kocasıyla evlendirecek kadar acımasız olmuşsunuz gelmiş karşıma ahkam mı kesiyorsun bana Yamaç Koçovalı ?'' dedim öfkeyle .

''Kesemezsin ! Sen o hakkını , çok uzun zaman önce kaybettin ! Kendini ya da kendinizi nimetten saymayın , eğer benim canımın canını yakarsanız Çukurunuz bile koruyamaz sizi , bilesin ! Bu sana ilk ve son ikazım Yamaç ! Benim canımı sakın sıkma , bu işleri bırakmam sizin canınızı alamayacağım anlamına gelmez ! Durduysam Karaca'nın gözünden bir damla daha yaş akmasın diye , ona güzel bir hayat verebileyim diye ! Uzak duracaksınız bizden , ne zaman Karaca sizi görmek ister o zaman ! '' dedim .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin