Gerçek Sevgi-2💘🔥

1.3K 56 127
                                    

Selam..🔥

Bu bölümde fazlasıyla+18 var ona göre . Ramazan falan ama iman bekçiliği yapmayın lütfen . Nerede olacağını belirttim istemeyen okumaz .

Yorumları ve oyları unutmayalım ..

*

*

*

İçimde ki rahatlamanın sebebini çözememiştim henüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçimde ki rahatlamanın sebebini çözememiştim henüz . Geçmişi ardımda bırakabildim diye miydi bu ferahlık yoksa sevdiğim adamdan ne pahasına olursa olsun vazgeçmediğim , ona koşulsuz inandığım için miydi ?

Bilmiyordum ..

Hayatın bana açtığı mutluluk kollarına düşünmeden atlamıştım . Ne olur ne olmaz , ne derler , benden vazgeçerler mi , beni silerler mi demeden sadece o kolların arasına koşmuştum .

Ailemin benden vazgeçmesi ya da beni silmesi umurumda değildi artık . Çünkü bana bunu reva gören bir ailem yoktu benim .

Benden sevdiğim adamı öldürmemi isteyen bir ailem yoktu ..

Azer vardı artık .. Biz vardık ..

Fadik anne , Yılmaz , Ceylan ve daha nicesi .. Ama Koçovalılar yoktu .

Fadik anneme verdiğim silahla beraber o odaya gömmüştüm her birini. Bana babalık yapmayan Selim Koçovalıyı ,

Anneliği sadece oğluna bile Ayşe Koçovalıyı ,

Herkesi koruyan ama yeğenini koruyamayan Yamaç Koçovalıyı ,

Esip gürleyen beni sözde umursayan Cumali Koçovalıyı ,

Hayatta kalan tek kız torununa sevdiğini öldürtmeye çalışan Sultan Koçovalıyı ..

Ve bana abilik yapmayan , mutluluğu , sevilmeyi bana çok gören Akın Koçovalıyı gömmüştüm bu gün o odaya ..

Ölüydü artık onlar benim için . Hepsini tek tek gömmüştüm , kendi ellerimle ..

Fadik anne silahı kaldırmak için başka bir yere giderken ben de düğün tarafına geçiyordum. Evin kapısından çıkarken içeri giren Azer ile şaşırdım hemen .

''Gülüm neredesin ? Sana bakıyorum iki saattir .. '' dedi merakla .

''Buradayım sevgilim . Terledim , elimi yüzümü yıkayayım diye geldim .. ''dedim gülümserken .

''He iyi hadi gel geçelim . '' dedi elimi tutarken .

Ben ona bakarken bayağı terlemiş görünüyordu . Bu gidişler hasta olacaktı . ''Azer nasıl terlemişsin .. ''dedim onu azarlarken .

Bir yandan konuşuyor bir yandan masamıza doğru ilerliyorduk beraber . ''Ya gülüm bir şey olmaz bana ..'' dedi gülerken .

'' Soğuk yiyeceksin terli terli . Gel şu yüzünü silelim .. '' dedim masadaki peçetelerden alırken . O durup beni izlerken elimdeki peçetelerle alnını sildim önce .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin