Gerçek Sevgi-1💘

1K 67 201
                                    

Özleştik sanki ha ? İyi okumalar ..

*

*

Karşımdaki aynadan kendime bakarken gülümsemiştim hafifçe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Karşımdaki aynadan kendime bakarken gülümsemiştim hafifçe . Yalnız oluşuma , kimsesiz oluşuma rağmen hem de . Yüzümdeki hafif makyaj ve rastgele ama güzel kestiğim kah küllerimi düzelttim . Kenara geçip oturacakken açılan kapıyla Azer'in geldiğini düşünürken endişe ile konuştum .

''Azer , gelme demedim mi ben ? '' dedim hafif sinirle .

Ama açılan kapının ardında Azer değil babaannem vardı . Ardında da Fadik anne . Şaşkınlık ile babaanneme bakarken bir an içime dolan umut kelebeklerinin kanatlarının kırılacağını nereden bilebilirdim ki ?

''Babaanne ? '' dedim şaşkınlıkla .

O bana hafifçe gülümserken Fadik anne hafifçe gülümseyip çıkmıştı odadan . O bana gülümserken bende gülümsedim . ''Hoş geldin babaanne .. '' dedim gülümserken .

'' Gel Karaca , seninle biraz konuşalım .. '' dedi bana .

Şüphe ile yüzüne bakarken gerilmiştim . Beraber yatağa otururken derince bir nefes alıp konuşmaya başladı . O her konuştuğunda içime onu gördüğümde dolan kelebeklerin kanatları teker teker kırılıyor önce kalbime sonra da ruhuma batıyordu o kırıklar .

Karşımda acımasızca sevdiğim adam hakkında konuşurken onun dedemin ölümünde bir parmağı olduğunu söylüyordu . Ben git gide kendimi kötü hissederken o elindeki çantayı hemen yanıma koyup ayağa kalktı .

Ben olduğum yerde içime batan kırıklarımla kalırken alnımdan öptü beni .. Ve sonra sanki demin benim canımı yakmak için cümlelerini acımasızca yüzüme vuran o kadın değilmiş gibi gülümsedi bana .

''Çok güzel bir gelin olmuşsun .. '' dedi ve ardına bakmadan çekip gitti . ,

Çınlayan kulaklarım , daralan nefesim ve kanayan içim ile öylece kalmıştım oturduğum yerde . Acıyı tüm ruhumda hissediyordum .

O kanat çırpan kelebeklerin canımı bu kadar yakacağını hiç tahmin etmiyordum..

Gözlerim poşette oyalanırken yavaşça açıp içine baktım .. Nefesim daha da daralırken boğuluyormuş gibi hissettim .

Küçük bir silah vardı içinde ..

Sanki ateşe dokunmuşum gibi hızla poşeti bırakırken ayağa kalkıp derince bir kaç nefes aldım . Ama içimde ki ağırlık bir türlü geçmiyordu .

Babaannemin dediklerini , Azer'in bana hissettirdiklerini düşünüyordum .

Azer'i düşünmek bile beni gülümsetirken beni sevmeyen ailem aklıma gelince gülümsemek yerine sadece hüzünleniyordum .

Ağlamamak için kendimi sıkarken kenardaki sürahiden su içtim bir kaç yudum .

Korkuyordum ..

Çok korkuyordum ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin