Çiçeğin Ardındaki İz-1🌸🗡️

862 67 79
                                    


Öhöm Öhöm .. Dramcı Ecoya alalım bir Hoş geldin fnffnlnlkdsfnkfld

Bu diğer seriden farklı , bir kaç part sürecek ..

Bundan sonra belki bu gece Daisy ve Kurtuluş ailesini yazarım yetiştirebilirsem gelir:)

Bayağı uzun oldu , oylar ve yorumları alalım .. İyi okumalar..

---------------

Oturduğum çalışma odasında elimdeki kırmızı şarap kadehiyle karşı duvara bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oturduğum çalışma odasında elimdeki kırmızı şarap kadehiyle karşı duvara bakıyordum . Bu gece yılbaşıydı ama benim zerre umurumda değildi .

Aslında hiçbir şey umurumda değildi ..

Ne düşmanımla evlendirilmem , ne evlendiğim adam tarafından kardeşlerinin ölümüyle suçlanmam.. Hiçbir şey .

Bir şeyleri umursamayı bırakalı çok uzun zaman olmuştu .. Ruhum yıllar önce bedenimi terk etmişti .

Ama her şeye rağmen ayakta durmuş yıkılmamıştım , yaşadıklarımın beni ezmesine izin vermemiştim. İzin veremezdim..

Yeni yıla girdiğimizi patlayan havai fişek seslerinden anladım , eş zamanlı çalan telefonumla arayana baktım .. Duygu arıyordu ..

Muhtemelen yeni yıl içindi , alkolün üzerimde bıraktığı uyuşukluk hissine bedenim alışmıştı . Gevşemiş gibiydim ..

Elimle telefona uzanıp , açtım . Duygunun neşeli sesine gülümsedim belli belirsiz . ''İyi yıllar can içim..'' dedi bana ..

''Aman be kızım , diğerinden daha boktan geçecek bir yıl işte ne gerek var kutlamaya . '' dedim onun aksine . Seslice ofladı telefonun ucundan . ''Ne olur birazcık neşelensen Karaca ? Ne olur yani , ölmezsin ya . '' dedi .

Güldüm alayla .. ''Ölü olan biri istese de bir daha ölemez zaten .. '' dedim telefonu kapatmadan önce . Şarap kadehini kafama dikerken eş zamanlı odanın kapısı da açılmıştı .

İçeri giren Yılmaz gülerek konuştu,

''Yenge burada alem yapıyorsun hiç haber vermiyorsun ayıp ama .. '' dedi hafif sitemle .

Güldüm bu haline , Azer'in aksine gayet neşeli bir çocuktu . Bana hiç nefretle bakmamıştı , hep saygıyı davranmış Duygu gibi arkadaşım olmuştu benim .

''Davetiye mi bekliyorsun gelmek için Yılmaz Bey ? Kap bir kadeh . '' dedim gülerken .

Masanın yanındaki koltuğa otururken konuştu ,

''Fadik Kurtuluş radarına takılıp terlik yemeye niyetim hiç yok yengem .. Almayayım sağ ol .. '' dedi .

Omuz silktim . ''Keyfin bilir ..'' dedim .

Kendime bir kadeh daha koyarken konuştu .

''Neden aşağı inmiyorsun yenge ? Burada böyle .. Abimden falan mı çekiniyorsun ? '' dedi .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin