Dikkat Dikkat📌📌Lütfen kemerlerinizi bağlayınız , uçuşa geçiyoruz ..✈️✈️✈️✈️
-------------------------------------------
'' Anne , burada da bana saç yok .. Hep böyle çirkin mi kalacağım ? ''
Saçlarıma bakım yaptırırken yaklaşık bir kaç dakika önce içeri giren anne ve kız çocuğuna kaçamak bakışlar atıyordum . Anladığım kadarıyla hasta bir çocuktu ..
Lösemiydi .
Annesi çocuğa üzgün gözler ile bakarken arkamdaki görevliden müsaade isteyip , çocuğun yanına ilerledim . Onun boyuna inip ellerini tuttum ..
'' Merhaba güzel kız , adın ne senin ? '' dedim gülümseyerek .
Çekingenlikle bana bakarken , konuştu . '' Mehir .. '' dedi .
'' Ne kadar güzel ismin var , senin gibi .. '' dedim . '' Benimki de Karaca .."
Çekingenlikle bana bakmaya devam ederken annesine baktım . '' Merhaba , Karaca ben . Konuşmalarınıza kulak misafiri oldum da sorun ne ? ''
Kadın gülümsedi benim gibi .
'' Merhaba , Ayla bende . Kızım Lösemi hastası onun için peruk arıyoruz ama bir türlü bulamadık . Buradakilerin hepsi yapay olduğu için alerji yapıyor , doğal saçlarla yapılması gerek . '' dedi .Yavaşça kafamı salladım . Mehir'in yüzü düşmüştü . Kuaför sahibine bakıp konuştum ,
'' Ahmet bey , siz burada doğal saçla peruk yapabiliyor musunuz ? '' dedim .
'' Maalesef Karaca hanım ama bağış alabiliyoruz , bir arkadaşım yapıyor." dedi .
Gülümsedim , bir anlık karşıdaki aynadan saçlarıma göz gezdirdim . Haddinden fazla uzamışlardı , zaten çok çabuk uzayan bir saçım vardı . Mehir'e baktım .
Onun mutluluğu için saçlarımdan vazgeçebilirdim bence ..
Mehir ile aynı boya gelip ellerini tekrar tuttum . '' Ben sana çok güzel saçlar buldum Mehir , biliyor musun ? '' dedim .
Heyecanla bana baktı . '' Buldun mu ? Ama yoktu .. '' dedi .
'' Artık var .. '' dedim . '' Ahmet bey saçlarımı bağışlamak istiyorum , Mehir için peruk yapımında yardımcı olabilir misiniz ? ''
'' Tabi Karaca Hanım , seve seve .. ''
'' Çok teşekkür ederim Karaca Hanım .. '' dedi Mehir'in annesi minnet ile . Gülümsedim ..
O küçük kız çocuğunun yüzündeki gülümseme her şeye değerdi ..
----------------------------------