Çiçeğin Ardındaki İz -Final 🌸🗡️

755 67 64
                                    

Şimdiden özür dilerim .. İyi okumalar ..

*

*

*

1 ay sonra , 12 Mayıs

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 ay sonra , 12 Mayıs ..

Aradan geçen zaman Karaca ya ilaç olmamıştı . Geçen günler onu kendi içinde daha beter bir hale sokarken insanlardan daha bir uzaklaşmıştı . Kimse ile konuşmuyordu , bu duruma Duygu da dahildi .

Azer Karaca ya ne kadar adım atsa Karaca ondan o kadar kaçıyordu . O kadar karanlığa hapsediyordu kendini . Azer'i sevmediğinden değildi bu kaçması .

Karaca kendini sevmiyordu ,geçmişini sevmiyordu , yaralarını sevmiyordu , o yaraların ruhunda ve vücudunda kalan izlerini sevmiyordu ..

Eksik oluşunu , yarım kalışını sevmiyordu ..

Ona göre Karaca zehirliydi , bir zehirdi .. Sevgisi ilaç değil zehirdi Karaca'nın , umut değildi ölüm sebebiydi ..

Bundan dolayı kaçıyordu Karaca Azer'den .. Daha çok içiyor daha az yemek yiyordu . Kendini bir yerlere kapatıyor , insanlarla kısa kısa konuşuyordu sadece .

Yılmaz bile konuşamamıştı onunla . Onu bile itmişti Karaca kendi elleriyle ..

Günden güne onun haline üzülen Duygu kendini Yılmaz'ın omuzlarında bulmuş birbirlerine destek olup sevmişlerdi birbirlerini . Duygu da bulmuştu onu ömür boyu sevecek bir adamı , yaralarının üzerinden çiçek açtıracak bir adamı ..

Ama Karaca'nın yaraları sadece o ölünce çiçek açacaktı .. Sadece gidince , ruhu özgür kalınca o çiçekler açacaktı ..

Ruhunu bedeninden kurtarınca ..

Bu gün 12 mayıstı , Karaca'nın doğum günüydü ..

Duygu bunu bildiği için Azer ile planlar kurmuş bir sürü hazırlık yapmışlardı akşama . Ama Karaca , o mumları hiç üfleyemeyecekti ..

Sabah evinden çıkmıştı , saatlerce dolanmıştı . Duygu onun için planlar yaparken Karaca kendi planını hayata geçiriyordu bile ..

Azer ona özel bir kolye yaptırırken , içi içine sığmıyordu . Karaca'nın bir tebessümüne nefesini veridi biliyordu bunu ..

Hazırlıkların telaşı derken zaman geçmiş hava kararmıştı .. Azer Karaca için rengarenk balonlar almıştı .. O çok seviyor diye ..

Heyecanla Karacayı beklerken hava karardı ama Karaca bir türlü gelmedi eve .. Defalarca aradılar onu ama bir kez bile ulaşamadılar . Onlar telaşla Karaca ya ulaşmaya çalışırken Karaca ailesinin katledildiği evdeydi ..

Çünkü bu gün son verecekti acılarına .. Ruhunu özgür bırakacaktı bugün ..

Evin içini gezdi yavaş yavaş , duvarlara dokundu , kulağına gelen hayallerin seslerini dinledi .. Sonra bahçeye çıktı , o gün bir bir canlandı aklında ..

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin