Yüzleşme-3🌪️💥

862 59 49
                                    

Uyuyamayıp bölüm yazan benden selamlar efenim !!

Bölüm sonu yazısını okuyunuz mutlaka..

 haydi oylar ve yorumlar ..

*

*

*

*

Sessizce kahvelerimizi içerken , terasta oturuyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sessizce kahvelerimizi içerken , terasta oturuyorduk . Gözlerim arar ara Karaca ya kaysa da o dalgınca elindeki kahvesini tutuyor ve sadece bir yere bakıyordu . Düşünceli bir hali vardı . Son zamanlarda sürekli dalgın ve yorgundu .

Her ne kadar bu yorgunluğunu sınavlarına versem de pek inandırıcı gelmiyordu bana . Vizelerinin yorgunluğu değildi bu .  Acaba ben mi bir şey yaptım diye düşünüyordum sürekli ama aklıma pek bir şey gelmiyordu .

Akın ile karşılaşmasından sonra böyle durgunlaşmıştı , fark etmiştim bunu ama ondan sonra iyiydi yani en azından benim gördüğüm kadarıyla normaldi . Her ne olursa olsun bana gelip anlatıyordu , ben ona sormuyordum .

Hazır olmasını bekliyordum .. Çünkü biliyordum bana anlatabilmesi için önce kendi içinde bir şeyleri halletmesi lazımdı .

Ama bu sefer onun anlatmasını beklemeye dayanamıyordum . Zaten eve gelince aklım çıkmıştı uyanmayınca , bir de bu dalgın halleri .

İyice kötü hissetmeme sebep oluyordu .

'' Güzelim .. '' dedim kahvemi sehpaya koyarken . Dalgın bakışları beni buldu sorarcasına baktı bana . Onun elinde daha yarısı bile içilmeden soğuyan kahveyi alıp benimkinin yanına koydum . Hareketlerimi izlerken ona dönüp ellerini tuttum .

''Sen iyi misin ? '' dedim . O sessiz kalıp bana bakarken ellerini öptüm . ''Son zamanlar çok dalgınsın , yorgunsun .. Başlarda sınavlarındandır dedim ama başka bir şey var belli . Anlatmak ister misin ? ''

Sıkıntılı bir nefes alırken kararımda yanılmadığımı anlamıştım . Bir şey vardı , ve bu şey onu çok kötü etkiliyordu . Parmak uçlarıyla yanağımı okşadı yavaşça ..

'' Bu gün Akın yine geldi .. '' dedi . Bakışları ifadesizleşti sonra . ''Yamaç amcam da onunlaydı .. ''

''Sana bir şey mi yaptılar Karaca ? Bak doğru söyle bana , canını sıkacak bir şey mi söylediler sana ? '' dedim .

Sinirlenmiştim . Her ne kadar sesime yansıtmak istemesem de yansımıştı . Böyle durup dururken Karaca'nın karşısına çıkıp onu üzmelerine dayanamıyordum .

'' Sakin ol sevgilim , bir şey yapmadılar . Sadece .. '' dedi duraksarken . Sabırsızca konuştum . ''Sadece ne Karaca ? ''

Sıkıntılı bir nefes aldı . Elleri ile yüzünü sıvazladı . '' Konuştuk biraz .. Belki de yüzleştik , bilmiyorum ..  '' dedi .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin