İnci Tanem-2💧

715 45 49
                                    

Ceren peçetelerini hazırla knk;) isyaaaaaaan02

Bölümden sonra toptan çarpılabilirz bu riski göze alınız please!

Oylar ve yorumlar...

*

*

*

''İçinde sen olanından.. Sevişelim mi?''

Azer'in sözleri vücudumun karıncalanmasına sebep olurken yutkunuşum ve onun üzerimde gezen arsız, arzu dolu bakışlarıyla beraber damalarımda ki kanın akışını hızlandırdı.

Yüzünde ki serseri sırıtış hiç bozulmazken, dudaklarımı ıslatıp konuştum. ''Diyorsun?'' dedim şuh bir sesle. Belimde ki elleri sıklaşırken beni tamamen kendine yasladı. Belimdeki elinin parmakları yavaş yavaş belimi okşarken karnıma yayılan tatlı sızı beni ondan farksız yaptı..

''Diyorum..'' dedi dudaklarını dudaklarıma her harf ağzından çıktığında değdirerek. ''Hatta.. Gösteriyorum..'' Duraksadı. Belimdeki elleri kalçama kayıp giderken elleri sertçe kalçamda gezindi. İçimdeki ateş büyürken daha ne olduğunu anlamadan kalçamdan beni tuttuğu gibi havaya kaldırdı.

Göğsüm sert göğsüne çarptığı an ayaklarımı düşmemek için beline sarmalayıp ellerimi yüzüne yasladım. Dudaklarımız açlıkla birleşirken Azer'in baskın, ısrarcı ve dudaklarımı talan edercesine öpüşü damarlarımda kanın değil zevk kırıntılarının dolaşmasına sebep oldu.

Ve, bu... İnanılmaz güzel bir şeydi..

Beni öperken kalçalarımı iri elleriyle sıkıp inlememe sebep oldu. Boğukça inleyişim dudaklarında kaybolurken dudağını ısırdım ardından ısırdığım yeri iki dudağımın arsına alıp baskınca emdim. Bu onu boğukça inletirken sırıttım.

Alnım alnına yaslıyken dudaklarımın üzerinde nefesini hissettim. ''Sen...'' Durdu. ''Çok fena bir şeysin..''

Bu sefer ben serserice sırıttım.. ''Biliyorum.''

''Şapşal ceylan..'' dedi gülüp. Sıkıca sarmaladı beni. ''Benim ceylanım..''

Gülümsedim. Dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Bana karşılık verirken adımları hareketlendi. Kapalı gözlerim yolumu görmeme engel olurken pusulam onun dudakları, izim oydu.

Teker teker çıkılan merdivenler, nefes nefese açılan kapı ve soğuk duvar..

Azer beni yere bırakıp dudaklarımdan kısa süreli ayrılırken üzerimdeki uzun kollu badimi çıkartıp yarı çıplak kalmamı sağladıktan sonra gözlerini göğüslerimde gezdirip avını arzulayan bir aslan misali dudaklarını yaladı.

Aslan olan oydu, ceylan ise ben..

Aramızda ki bir adımlık mesafeyi kapatıp tekrar dudaklarımı kana kana öperken, elleri kalçamı kavrayıp sıkıyordu. Bu hoşuma giderken ellerimi boynuna sarıldı. Parmak uçlarıma hafice yükselirken bedenimi bedenine yasladım.

Kasıklarımın üzerinde sertliği kendini belli ederken onu bu hale getirenin ben olduğum gerçeği hoşuma gidiyordu. Nefeslenmek için ayrılan dudaklarımızın ardından sesini duydum. ''Mahvediyorsun beni...''

''Duygularımız karşılıklı..'' dedim ve gülüşünü duydum.

Ellerim onun karın kaslarının üzerine giderken hissettiğim parça parça sertlik arzumun yükselmesine sebep olurken onun dokunuşlarımla kasıldığını hissettim.

''Çoğalmış sanki bunlar?'' dedim baklavalarını kast edip, emin olmayarak.

''Uzun zamandır ısırmıyordun, ondandır..'' dedi imalı ve arsızca.

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin