Kardeş-2💔💫

779 64 96
                                    


Oylar ve yorumları alalım lütfen ..

*

*

*

*

'' Karaca .. Güzelim ? '' dedim yarım saattir yemeğini tırtıklayan Karaca ya bakarken .

Geldiğimden beri durgundu . Başlarda yorgunluğuna versem de bu durumu sonradan başka bir şey olduğuna kanaat getirmiştim . Yavaşça ona dokunurken irkildi birden .

'' Efendim Azer ? '' dedi .

Endişeli gözlerle baktım ona , ürkmüştü . '' Güzelim neden yemiyorsun ? Hasta mısın , hastaneye gidelim mi ? '' dedim elini tutarken .

Zorla gülümsedi . ''Yok ! '' dedi . ''Sadece yorgunum biraz , ondandır .. ''

Canı bir şeye sıkkındı . Bir şey olmuştu , ama bana anlatmamıştı . Zor bela yemeğimi bitirirken Karaca da bir şeyler yemişti . Aklımda sürekli ne olduğuyla ilgili senaryolar kurmaya çalışırken pek bir şey düşünemiyordum .

Kendini hazır hissettiğinde bana anlatacağını biliyordum aslında ama onu bu denli üzen şeyin ne olduğunu da bir an önce öğrenmek istiyordum .

Yemekten sonra Karaca bahçeye çıkarken ben gidip ikimize güzel bir kahve yaptım . Yanına geçen akşam aldığım minik eklerden koyup onun yanına gittim . Benim halime gülüp konuştu .

'' Azer Bey pek bir hamaratsınız bakıyorum da ! '' dedi kinayeyle .

''Huyum kurusun .. '' deyip oturdum yanına .

Kahvesini alıp yavaş yavaş içerken ayakkabılarını çıkartıp , bağdaş kurmuştu koltukta . Ben başımı arkaya yaslayıp kahveyi karnımın üzerinde tutarken sessiz kaldık bir süre . Ön bahçenin manzarası çok güzeldi .

Bütün İstanbul önümüzdeydi ..

Karanlık gecede yanan renkli ışıklar , hafif ılık esen rüzgar , şehrin sesi ..

Böyle durup izledik bir süre . Karaca kahvesini bitirip sehpanın üstüne koyarken başını omuzuma yasladı . Elimi onun elinin içinden geçirerek sıkı sıkı tuttum . Saçlarına başımı gömerken iyice sokuldu bana . Kolumun altına onu alırken kahve fincanını yana koymuştum .

Başını göğsüme koyarken bir elimle yüzünü sevdim . Bir elimi sıkı sıkıya tutarken konuştu ..

'' Okul çıkışında Akın'ı gördüm .. '' dedi .

Sessizce onu dilerken konuşmaya devam etti . ''Bana gelmiş .. Özlemiş beni , öyle söyledi .. '' dedi gülerken .

Ama gerçekten mutlu olduğu için gülmemişti . Sinirinden gülmüştü , anlamıştım bunu . ''Sarıldı bana biliyor musun ? Sımsıkı sarıldı .. '' dedi . Gözleri dolmaya başlamıştı .. Saçlarını okşamaya devam ederken konuşmaya devam etti .

Hayal'i.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin