Olin suoraan sanottuna liian innoissani uusista voimistani. En edes osannut käyttää niitä, mutta kuvittelin itseni jo Frozenin Elsaksi, joka pystyy tekemään jäästä ja lumesta itselleen linnan. Kunpa itsekin osaisin, mutta se ei tainnut kuulua voimiini.
"Katsotaanpa...pystytkö loihtimaan käsistäsi jäätä - ihan minkälaista vain, kunhan se on sitä -" Tony tokaisi odottavasti.
Voimieni käyttö oli yllättävän helppoa. Minun täytyi vain ajatella sitä, miksä halusin jään muuttuvan - tai millä tavalla halusin sen tulevan esiin - ja osoittaa käsilläni sellaisessa jännässä asennossa ihan mihin suuntaan tahansa.
Käsistäni suihkusi jääpuikkoja ilmaan. Ne jäivät törröttämään kattoon.
"Vaikuttavaa" Michelle henkäisi.
"Kokeilepa vaihteeksi tehdä niitä nuolia, joista oli puhetta" Tony käski vaikuttuneena.
Käsketty juttu luonnistui helposti. Sinkosin jäänuolet huoneen toisessa päässä olevaan maalitauluun. "Onnistuuko jäädyttäminen?" Tony kysyi.
Otin käsiini kynttilänjalan ja suljin silmäni. Tunsin kylmän jään virtaavan verisuonissani. Se pulppusi käsistäni ulos ja jäädytti kynttilänjalan.
"Siistiä" Hymähdin itsekseni.
"Olisi vielä yksi juttu, mitä haluaisin sinun kokeilevan. Nimittäin sellainen, että tekisit jäisen liukumäen tai muun vastaavan, jota pitkin pystyisi laskemaan. Tai kokeilisit tehdä vaikka rappuset. Ihan mitä haluat" Tony kertoi.
Nyt minä ainakin olisin Elsa.
"Voinko minä periaatteessa lentää jääni avulla?" Utelin kiinnostuneena.
"No tavallaan - et varsinaisesti lentää, mutta esimerkiksi jos putoat, niin voit tehdä jäästä sinulle reitin, jota pitkin laskeudut turvallisesti maahan" Tony vastasi.
MAHTAVAA!!!
Menimme Avengers-tornin katolle. Kurkkasin reunan yli ja minua alkoi heti huipata. Entä jos epäonnistuisin ja putoaisin kuolemaani?
"Voit kokeilla ensin hypätä reunalta tänne" Tony huomasi äkillisen pelästymiseni.
"Ei minun tarvitse. Pystyn kyllä tähän" Väitin ja hyppäsin katon reunalta alas.
Suihkutin jäästä eteeni liukumisrataa samalla, kun laskin sitä pitkin. Se oli mahtavaa. Miksen ole aiemmin tiennyt voimistani?
"Uskomatonta! Saanko liukua rataasi pitkin sinne ennen kuin se sulaa" Michelle huusi korkealta katon päällä.
"Sopiihan se" Huusin takaisin.
Michelle loikkasi liukuradalle ja laski sulavasti maahan asti. Sitten jäärata suli - mutta ihme kyllä, siitä ei tullut vettä. Se siis vain haihtui ilmaan.
"Meidän on heti näytettävä muille kykysi" Michelle intoili ja nappasi minut käsikynkkäänsä.
Juoksimme tornin sisälle ja siellä menimme oleskeluhuoneeseen, jossa Wanda, Brooklyn ja Peter olivat. Lysähdimme lattialle istumaan hetkeksi.
"Arvatkaapa, mitä Tony sai selville!" Michelle kiljui innoissaan.
"No mitä?" Peter uteli.
"Bellalla on jäävoimia. Näytä heille taitosi, Icequeen" Michelle virnisti ja esitti antavansa estraadin käyttööni.
"Öö, Icequeen?" Wanda kohotti kysyvästi kulmiaan. Vastasin hänelle heti: "Se on supersankarinimeni. Michellen on Black-warrior."
"Mitä sinä siis osaat tehdä?" Brooklyn kysyi.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...