Peterin näkökulma. Mä en sit yhtään muista mitä oon suunnitellu tähän, joten voi olla aika sekavaa.
Ps. Mä unohan jopa minuutin sisällä mitä viime luvussa on tapahtunu ja nyt on kulunu jo kolme päivää siitä, ku julkasin viime luvun, joten ei ihme.
Heräsin aamuvarhain ja sille ei edes ollut mitään erityistä syytä. Bella ei ollut vielä herännyt, joten päätin yllättää hänet tuomalla aamiaisen suoraan sänkyyn - tosin, se pitäisi ensiksi valmistaa.
Tein Bellalle aamiaisen, joka olisi kyllä kelvannut itsellenikin. No, ehkä voisin saada siitä edes murusen.
Kuva on PicCollagesta.
"Herätys, muru" Kuiskasin Bellan korvaan tullessani aamiaisen kanssa tyttöystäväni sängyn viereen.
Bella räpytteli silmiään unisena, mutta tuli heti virkeäksi, kun huomasi tekemäni aamupalan - höh. Ei edes tullut virkeäksi siitä, että näki MINUT.
"Voi Peter, eihän sinun nyt olisi tarvinnut vaivautua." Bella henkäisi ja suuteli minua lempeästi.
"Ainahan sinä sanot noin. Minusta on vain mukavaa auttaa sinua." Huomautin istahtaessani Bellan viereen sängylle.
"Uskon." Bella hymyili mutustaessaan aamiaisvohveliaan hyvillä mielin.
Syötyään aamupalan - josta minä olin pihistänyt suklaakonvehdin - Bella alkoi suukottamaan poskeani.
"Hei. Nyt ei kyllä varmana hempeillä, kun minä kuolen nälkään" Virnistin Bellalle.
"Okei okei. Mene sitten syömään se aamupala, ellet halua syödä minua..." Bella vihjaili liiankin ilmiselvästi jotakin - ja minä tiesin vallan mainiosti mitä.
"Voi hemmetti sinun kanssasi." Naurahdin noustessani ylös sängyltä. Otin Bellan käsivarsilleni ja kannoin hänet keittiöön - eipä hän tietenkään olisi voinut kävellä itse, mikäli se minusta on kiinni.
"Kuule muru, annapa minun tehdä nyt sinulle aamupala." Bella hymyili mennessään hakemaan tarvikkeita.
"Hyvä on. Jos kerran vaadit." En voinut olla virnistelemättä taas kerran.
Bella valmisti minulle aamiaisen, jossa oli ainakin yogurttia ja marjoja. Se näytti hyvältä.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...