Oli seuraava päivä, kun aloin heräilemään patjalla. Yön aikana oli kierinyt puoliksi Peterin päälle. Tämä tönäisi minut unisena kauemmaksi itsestään ja mutisi: "Minä melkein kuolin yön aikana sinun touhujesi takia". Vastasin hänelle vain nauramalla.
Tony tuli oleskeluhuoneeseen - hän oli kaiketi herännyt jossakin vaiheessa ja lähtenyt muualle - ja hiljensi kaikki yskäisemällä kovaan ääneen. "Minulla olisi ilmoitusasiaa...", hän kertoi.
"Niin?" Steve uteli.
"Olemme saamassa joukkoomme uusia jäseniä. He tulevat tänne tänään. Lisäksi heidän ei tarvitse käydä Avengers-koulutusta, koska ovat kaikki jo taitavia taistelijoita jne." Tony ilmoitti varsin innostuneena. "Tiedän heidät nyt vasta supersankari nimillä.", hän lisäsi.
"No mitkä ne nimet on?" Bucky tivasi.
"Golden Dawn, The enchanter, Cyclone ja Shadow-mind" Tony vastasi välinpitämättömänä - hän keskittyi joihinkin hologrammeihin.
"Nuo nimet varmasti liittyvät jotenkin heidän voimiinsa tai muihin sellaisiin. Se menee aina niin." Kuiskasin Peterille. "Äläpä.", hän kuiskasi takaisin.
"Tyypit hei, tuleeko teillekin mieleen Cyclonesta kyklooppi?" Wanda kysyi meiltä ollessaan jo viiden minuutin ajan kirjahyllyn päällä istumassa.
"No ehkä vähäsen, mutta ei hän varmasti ole mikään sellainen." Naurahdin ja nojasin Peterin olkapäähän - vaikka makasimme.
"Kuulkaas, sain juuri tietooni tulokkaiden oikeat nimet." Tony murahti häärätessään edelleen niiden hologrammien parissa.
"Ihanko tosi? Näin nopeastiko muka?" Sam hymähti ja Tony mulkaisi häntä paheksuvasti. Bucky keskeytti taas kaikki pyytämällä: "No kerro nyt sitten vielä nekin nimet."
"Ookkei. Golden Dawn on ihan vain Dawn, The enchanter on Kathleen - kuulemma lempinimeltään Kathy -, Cyclone on Eric, ja Shadow-mind on Gabriel." Tony kertoi.
"Ei hän vaikutakkaan nimen perusteella enää kykloopilta" Wanda mutisi ja hyppäsi alas kirjahyllyltä.
"He ovat varmaan mukavia tyyppejä." Michelle mietiskeli. Tony puuttui puheeseen sanomalla vielä yhden seikan: "He ovat kaikki suunnilleen teidän ikäisiä."
"Siinä tapauksessa he varmaan ovat tuplasti mukavempia" Virnistin ja nousin istuma-asentoon.
Lähdimme aamupalalle - autoimme taas Peteriä ja Michelleä, koska he eivät pystyneet vieläkään liikkumaan täydellisesti luodin osumien takia -. Voitelin itselleni leivän ja menin sitten istumaan ruokapöytään. Michelle istahti viereeni ja näytti minulle kännykkäänsä. Näytöllä välkkyi videota Tonystä ja Pepperistä. He olivat sylikkäin sohvalla ja kuhertelivat jotakin.
"Iiiiu, laita pois tuollainen" Kiljaisin, mutta sitten päätinkin jatkaa: "Mistä sinä edes löysit tuon videon?" Michelle hymyili ja vastasi pilke silmäkulmassaan: "Tämä on nykyään YouTuben uusi hittivideo. Joku jakoi sen sinne - oli ilmeisesti hakkeroitunut mahdottomalla tavalla Starkin valvontakameroihin ja löytänyt tallenteen sieltä, tai jotain -"
"Hakkeroitunut... valvontakameroihin... tallenne... selvä" Yritin pysyä kärryillä asioissa.
Peter nappasi kännykän Michellen kädestä ja katsoi klipin ainakin tuhat kertaa. Hän räjähti hillittömään nauruun ja alkoi sitten heti sähläämään jotakin omalla kännykällään. Varmaankin tallensi videota puhelimelleen jollakin kummallisella tekniikalla.
"Kaikki ovat varmaan syöneet. Uudet tulokkaat olisivat täällä nyt." Tony keskeytti rauhallisen tunnelman keittiössä.
"Mennään heti tapaamaan heitä!" Wanda intoili ja pomppasi ylös tuolistaan. Ryntäsimme ensimmäisten joukossa katsomaan uusia tyyppejä.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...