No niin ja näkökulmat heti ihan sekasin, vaikka lupasin että tulee vuorotellen Bellan ja Peterin näkökulmista, mutta tää sopii paremmin Bellan näkökulmaan.
"Ei. Sinä et TODELLAKAAN anna Thanoksen tappaa itseäsi!" Huudahdin ja kiedoin käteni lujasti Peterin ympärille ikään kuin hän ei silloin pääsisi menemään.
"Niin, mutta siinä tapauksessa Steve ja Bucky ovat mennyttä." Peter muistutti ja repi itsensä irti minusta nousten samalla seisomaan.
Tony tarttui Peteriä olkapäästä ja veti tämän halaukseen - aivan kuten minäkin äsken halasin Peteriä -. "En anna sinun mennä", hän murahti.
"Mr. Stark, minun on tehtävä tämä." Peter huokaisi ja yritti pyristellä irti, muttei onnistunut siinä, koska halaaja oli Tony.
"Peter, sinä et voi sitä." Aloin itkemään vuolaasti ja nousin ylös sairaalavuoteeltani - vaikka se sattui järkyttävästi haavan takia.
"Ja antaisin kahden henkilön kuolla yhden sijasta?" Peter tivasi.
Minä ja Tony emme keksineet mitään sanottavaa, joten Peter lähti sairaalasiiven ovelle - hän oli jotenkin onnistunut pääsemään irti Tonyn otteesta.
"Peter odota!" Huudahdin ja ryntäsin pojan syliin.
Suutelin Peteriä kaipaavasti suoraan suulle. Tämä voisi olla viimeinen kerta, kun saan tuntea hänen pehmeät huulet omillani. Tämä voisi olla viimeinen kerta, kun saan kuljettaa käteni hänen ihanien hiustensa lomitse. Tämä voisi olla viimeinen kerta, kun tuntisin hänen kätensä vyötärölläni.
Tony oli kertonut kaikille muille siitä, mihin Peter aikoi uhrautua. Jokainen oli yrittänyt epätoivoisesti estää häntä....paitsi Nat - hänen oli pitänyt neljä kuukautta miettiä rakastaako Lokia vai Steveä, eikä vieläkään ollut valinnut. Mutta ei hän varmaankaan halunnut että Steve kuolee...eikä kukaan muukaan, mutta silti.
"Eikö me voida millään estää sitä, että Thanos tappaa Peterin?" Dawn uteli ääni väristen - hän taisi oikeasti välittää Peteristä, vaikkei ollutkaan tämän kanssa niin läheinen ystävä.
"Voidaanhan me yrittää...sillä riskillä, että ainakin kolme henkilöä heittää henkensä." Tony mutisi.
"Tarkoitatko nyt Buckyä, Steveä ja Peteriä?" Sam kysyi ja Tony nyökkäsi pää painuksissa.
"Ettekö te tajua, että minun on tehtävä tämä? Steve ja Bucky - ellei joku muukin - kuolevat jos en tee tätä. Te jäätte tänne, onko ymmärretty?" Peter ärähti keskeyttäen keskustelun.
"Emme jää. Me estämme tämän kaiken. Itseasiassa SINÄ jäät tänne. En missään nimessä anna sinun kuolla. Tajua se." Tony huusi - koska ei voinut hillitä raivoaan -.
"Ei onnistu, Mr. Stark. En halua kuolla, mutta nyt se on ainoa vaihtoehto. Muuten menetämme kaksi rakasta henkilöä." Peter järkeili surullisen oloisena.
"Peter, sinä et tee sitä. Olet ainoa henkilö, josta todella välitän...tai siis...ymmärrätte pointin." Koko keskustelun ajan hiljaa ollut Michelle puuttui puheeseen - hän tarkoitti että välittää myös minusta, Wandasta jne, mutta pakkohan jotain oli tehdä.
"Teenpäs." Peter kivahti ja hyppäsi ikkunan läpi ulos. Sirpaleet sinkoilivat joka suuntaan.
"PETER, NYT TAKAISIN SIELTÄ!" Tony huusi ja ryntäsi ikkunalle. Pian hänen päällään olikin Iron man -asu.
Tony lennähti ikkunasta ulos ja yritti saada kiinni kaukana menevän sinipunaiseen asuun pukeutuneen Peterin - hänelle oli tullut päälleen hänen Spiderman-asu -.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...