Ja taas täällä

61 4 5
                                    

Taas on Peterin näkökulma...

"Kiva, kun pääsit tänään tulemaan meille." Natalie sanoi. Hän istui vieressäni auton takapenkille.

"Joo. Olisi pitänyt tulla jo eilen, mutta...niin. En päässyt." Totesin painaen katseeni auton lattiaan.

"Peter....me olemme lähdössä muutaman viikon päästä Acapulcoon lomalle ja mietimme Matthewin ja Natalien kanssa, että haluaisitkohan lähteä mukaamme." Penelope kertoi kysyvään äänensävyyn ajaessaan autoa.

Acapulcoon!!! Olen aina halunnut sinne.

"Eeh...minun täytyy kysyä asiasta.... ööh...yhdeltä tyypiltä, joka on kuin huoltajani." Selitin ja otin puhelimeni esiin.

Valitsin Tonyn numeron ja soitin siihen.

"Hei Peter....mitä asiaa sinulla oli?" Tonyn ääni kuului puhelimesta.

"Hei Mr. Stark. Mietin tässä että voinko lähteä parin viikon päästä yhtien tuttavieni kanssa Acapulcoon lomalle?" Selitin asiani.

"Hmm....no eiköhän se käy, jos sinua ei haittaa ettet pääse tehtäville sen loman aikana." Tony totesi.

"Ei haittaa" Hihkaisin nopeasti ja suljin puhelun innostuneena.

Outoa, ettei Mr. Stark udellut tarkemmin kenen kanssa olen menossa.

"Puhuit jostain Mr. Starkista. Tunnetko sinä Tony Starkin?" Penelope ihmetteli.

"Joo" Vastasin hymyillen. Penelope nyökkäsi, eikä kysellyt asiasta enempää.

Auto pysäköi sen minulle jo tutun talon eteen, jonne oli ihana tulla - vaikka tuntuikin tosi pahalta mennä tänne ja jättää Bella yksikseen.

Istahdin sohvalle ja Natalie istui viereeni. Hän kumartui korvaani juureen ja kysyi kuiskaten: "Eikö sinun pitäisi kertoa Bellalle että lähdet parin viikon päästä Acapulcoon?"

"Hitto. Niin pitääkin." Tajusin ja otin kännykkäni esiin.

Kirjoitin viestin Bellalle - en voinut kertoa tätä kasvokkain, koska Bella olisi tappanut minut.

Minä: Muru, toivon ettei sinua haittaa tämä, mutta olen lähdössä parin viikon päästä lomalle Acapulcoon Natalien perheen kanssa. Onko tämä sinulle ihan okei?

Bella vastasi nopeammin kuin olisin voinut luulla.

Kovistelijaprinsessahöpöttäjä❤️: Tietysti se haittaa minua eikä ole okei, koska et ota minua mukaan...miksi sinä edes vietät aikaa sen Natalien ja hänen perheensä kanssa?

Minä: Vietän aikaa heidän kanssaan, koska he ovat minulle kuin perhe. Mutta sinähän tiedät, että olen aina halunnut matkustaa Acapulcoon. Enkö voisi kerrankin mennä, kun siihen on mahdollisuus?

Kovistelijaprinsessahöpöttäjä❤️: No....hyvä on, muru. Luotan kyllä sinuun. Mutta sinun on pakko ikävöidä minua ja tuoda minulle sitten paljon tuliaisia <3

Minä: Minä lupaan. Rakastan sinua <3

Sammutin kännykkäni ja keskityin Natalien suloiseen katseeseen sekä tietenkin hänen vaatteisiinsa. Ne oli tänäänkin mielestäni suloiset.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Always yours - Avengers (fin) ✔️Where stories live. Discover now