Omistan näitä tulevia lukuja aurinko123 :lle, koska hän on toivonut jotain romanttista sekä draamaa (eli niitä tulee) ja halun toteuttaa hänen toiveensa. Hänellä on tällä hetkellä vaikeaa, joten siks❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Thanoksesta ei ollut kuulunut pitkään aikaan mitään, mutta ei ollut myöskään Kathystä. He olivat kadonneet jonnekin - varmaan suunnittelemaan sitä, miten saisivat tapettua meidät ja tyyliin tuhoamaan koko universumin tai jotain.
Istuin aamiaispöydässä Peterin kanssa. Olimme noudattaneet tiukasti Tonyn määräystä, vaikka siitä oli jo aikaa. Meitä ei haitannut yhtään viettää koko aika yhdessä. Upotin käteni Peterin hiuksiin samalla, kun tämä söi aamiaista. Peter hymyili itsekseen.
"Menkääs te nuoret nyt sitten tekemään jotain muuta ettette pyöri koko ajan täällä toisten jaloissa" Tony määräsi.
Eric lähti tyttöystävänsä Dawnin kanssa jonnekin juttelemaan. Gabriel meni heidän kanssaan. Michelle ja Wanda lähtivät harjoittelemaan - jäin siis taas Peterin kanssa kahden kesken. Ihanaa. Toivon, että joskus minun ja Peterin välit olisivat niin hyvin, että voisimme olla samanlailla miten Dawn ja Eric ovat - eli siis he nyt koko ajan vain hempeilevät ja ovat jossain nurkassa suutelemassa. Se olisi minun unelmani, mutta en uskalla tunnustaa sitä Peterille, koska pelkään, että hän vihaisi minua.
"Mennäänkö oleskeluhuoneeseen tekemään jotain. Minulla on tylsää." Peter kysyi. Hymyilin hänelle. "Sopii minulle", vastasin.
Tulimme oleskeluhuoneeseen ja menimme siellä istumaan yhdelle isoista sohvista. Peter pyöritteli peukaloitaan hetken ennen kuin kohensi asentoaan paremmaksi. Hän alkoi hyräillä jotakin kappaletta, jota en valitettavasti tunnistanut. Katsoin häntä odottavasti.
"Meidänhän piti tehdä jotain, muru" Huomautin esittäen mahdollisimman suloista ja en varmaan edes onnistunut siinä.
Peter haroi hiuksiaan ja katsoi minua sillä katseella, joka sai minut kuoleman partaalle. Annoin itselleni luvan hukkua hänen katseeseensa. En ehtinyt tuijottaa kauaa, koska Peter veti minut ihan viereensä. Ajatukset raksuttivat päässäni.
"Niin meidän pitikin. Mitä sinä sitten haluaisit tehdä?" Peter kysyi. Raavin päätäni jännittyneenä. Mitä minä sanon?
"En...en minä tiedä..." Älähdin nopeasti.Michelle ilmestyi Wandan kanssa oleskeluhuoneen ovelle. Michelle siirsi katseensa Peteriin ja sanoi: "Peter...tarvitsisin sinua harjoittelemaan kanssani. Wanda on liian hyvä."
"Minä olen myös, MJ. Jos et sitä muista" Peter naurahti, mutta nousi kuitenkin sohvalta. Keskeytin kaksikon: "Etkö voi harjoitella minun kanssani?". Michelle katsoi minua pitkään ja vastasi: "Sinäkin olet liian hyvä."
Aha....epäilyttävää että hän haluaa juuri Peterin kanssa harjoitella.
Okei. Tiedän kyllä, että Peter ja Michelle ovat vain ystäviä, mutta alan aina epäilemään heidän touhujaan. En voi sille mitään. Kaksikko lähti muualle, joten Wanda jäi kanssani oleskeluhuoneeseen.
"Haluaisitko, että laitan sinulle jonkun hienon kampauksen?" Wanda uteli - hän tuntui ymmärtävän mikä mieltäni painoi vaikken sanonutkaan mitään. Nyökkäsin hänelle.
Wanda teki minulle ehkä koko maailman ihanimman kampauksen.
Kuva on googlesta ja noi hiukset ei oo ihan saman väriset mitä Bellalla oikeesti siis on.
Peilasin itseäni ja kiitin Wandaa kampauksen tekemisestä. Lähdimme yhdessä Natashan luokse. Hän leipoi juuri tämän iltaisia juhlia varten - kyllä, järjestäisimme taas juhlat. Meidän olisi siis etsittävä vielä itsellemme asut niitä varten.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...