Yrittäiskö sitä saada väkerrettyä Bellankin näkökulmaa😂
Tartuin Peterin käteen ja johdatin hänet oleskeluhuoneeseen. Minua harmitti kyllä mennä sinne, koska vaikka lopetimme touhumme, se ei tarkoita ettenkö olisi halunnut jäädä jatkamaan niitä.
Juuri kun tulimme sinne oleskeluhuoneeseen, Steve käveli ulos sieltä Natasha ja Loki seuranaan. Katseeni harhaili Lokiin, joka hymyili pahoittelevasti.
Okei mistä tässä on kyse?
Tony seisoi keskellä oleskeluhuonetta raivostuneen näköisenä.
"Mr. Stark, onko jokin vialla?" Peter kysyi epäilevästi.
"Todellakin on, Peter, todellakin on!" Tony raivosi ja tarttui Peterin paidan kaulukseen nostaen hänet samalla ilmaan.
"Mitä hittoa sinä teet!?" Kiljaisin.
Tony ei vastannut kysymykseeni."Etkö sinä typerä lapsi ole vieläkään tajunnut, että olet liian nuori tuollaisiin touhuihin - kuten Bellakin.", hän raivosi kalpealle Peterille.
"M-mutta..." Peter änkytti.
Tony keskeytti hänet, koska oli huomannut jotakin Peterin kädessä. "JA. MIKÄ. TÄMÄ. ON!?", hän kysyi huutaen edelleen.
"T-tatuointi....B-Bellallakin on. Me otettiin nämä rakkautemme merkiksi." Peter sopersi.
"Sinä ja sinun merkkisi! Mikä helvetti sinua vaivaa!?" Tony karjui raivostuen yhä enemmän.
"Ei mikään." Peter sanoi hämmentyneenä.
Seurasin tilannetta henkeäni pidätellen. Kyyneleet valuivat poskillani - huomasin, että myös Peterin poskille vierähti kyyneleitä.
"No kyllä sinulla jokin on, typerä lapsi!" Tony huusi ja tajusin, että hänen nyrkkinsä oli juuri osunut Peteriä suoraan kasvoihin - auts.
"Mikä sinua vaivaa, Tony!?" Kysyin säikähtäneenä.
"Sinun sietäisi oppia tavoille!" Tony senkun vaan raivosi Peterille eikä taaskaan vastannut minulle.
Ja taas uusi lyönti Peterin kasvoihin.
Ryntäsin käytävään ja onneksi törmäsin siellä Steveen ja Lokiin - he riitelivät Natashasta -.
"Auttakaa nyt jotenkin. Tony runnoo Peteriä tuolla muodottomaan kuntoon." Hätäilin ääneni sortuessa.
Steve ja Loki vilkaisivat toisiaan. He kuiskivat jotakin tämän tapaista: aiheutimmeko me sen? Mehän kerroimme kaiken Tonylle.
"Älkää nyt siinä vaan miettikö kenen syytä tämä oli, vaan auttakaa!" Kiljuin ja juoksin takaisin oleskeluhuoneeseen.
Peterin kasvoista vuoti verta ja hän näytti voimattomalta. Tonyn kädet tärisivät ja kyynel vierähti hänen poskelleen. Siltikään hän ei päästänyt irti Peteristä. Minusta tuntui siltä, että vielä yhden lyönnin jälkeen Peter voisi kuolla - se ei kuitenkaan tainnut olla mahdollista.
"Tony, ota ihan rauhallisesti. Laske Peter alas." Steve määräsi.
Tony ei tehnyt mitään.
"Laske. Peter. Alas." Steve toisti hitaasti.
Taaskaan ei tapahtunut mitään. Loki marssi suoraan Tonyn luokse ja pakotti hänet jollakin kummallisella tavalla päästämään Peterin irti. Poikaystäväni jäi voimattomana makaamaan maahan. Hän ei liikkunut mihinkään.
"Mennäänpä nyt puhumaan asiat selviksi." Loki käski Tonyä, joka kuitenkin ärähti: "Ja sinähän et minua määräile."
"Mr. Stark...." Peter aloitti heikosti.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...