Koulun jälkeen istuin sängylläni selailemassa Vogueta. Peter teki minulle lettiä - aivan niin, lettiä. Kyllä pojatkin niitä osaa tehdä. Kun en enää jaksanut selata Vogueta, päädyin ottamaan kännykkäni esiin, koska sillä päätin etsiä itselleni uusia vaatteita tätä nykyistä tyyliäni varten. Tarvitsisin ainakin paljon mustia vaatteita tai sitten hopeaisia. Nahkajuttujakin pitäisi ostaa. Ja sellainen COACH:in laukkukin voisi olla ihan kiva. Ostin netistä vaikka mitä kivoja juttuja ja toivoin, että ne tulisivat pian postiin, että pääsisin hakemaan ne.
"Tehdäänkö jotain muuta? Minulla menee hermo tähän lettiin, kun se ei tahdo onnistua." Peter valitti.
Okei. Eli pojat eivät siis osaakkaan tehdä lettejä.
"Sopiihan se." Myönnyin ja lysähdin Peterin syliin makaamaan. Hän antoi suuhuni kuoritun viinirypäleen - olimme tuoneet niitä ison kulhollisen tänne.
"Minä kun luulin, että pojat yleensä ovat alla, kun syödään kuorittuja viinirypäleitä." Naurahdin leikkisästi.
"No vaihdetaan sitten paikkaa" Peter virnisti. Vaihdoimme asentoa niin, että Peter sai olla makaamassa ja minä syötin hänelle viinirypäleitä.
Aww, miksi tästä tulee honeymoon vibat? Okei...tämä oli jo outoa.
Peter aukoi suutaan kuin mikäkin kala, kun syötin hänelle viinirypäleitä - joita tosin itsekin vähän väliä napsin. Viinirypäleet loppuivat yllättävän nopeasti, vaikka luulin niiden katoavan hitaasti suihimme.
"No....mitäs nyt?" Kysyin tuijottaessani tyhjää viinirypäle kulhoa epäuskoisena.
"Öö..." Peter pohti. Sitten hän kierähti päälleni ja suuteli minua intohimoisesti. Vastasin suudelmaan yrittäen samalla hymyillä.
No niin. Täähän menee kokonaan k-17 sisällöks ;) Toivottavasti ei haittaa. Tää vaan kuuluu juoneen, koska mulla on niin hyvä idea mitä tässä tulee tapahtumaan.
Tönäisin Peterin pois, jotta pääsin ylös - menin nimittäin hänen päälleen istumaan ja suutelin häntä lempeästi, mutta se muuttuikin kiihkeäksi.
Heitin nahkatakkini oven luokse ja riisuin samaan settiin vielä napapaitani. Peterin täytyi nousta istumaan, jotta sain autettua paidan hänen yltään. Suutelimme jälleen intohimoisesti ja näytimme varmaan pyörremyrskyltä, kun vaihdoimme asentoa sängylläni.
Ovi...
Nousin nopeasti pois Peterin sylistä ja ryntäsin lukitsemaan oven. Äiti ei saisi yllättää meitä - mehän olemme vasta 15-vuotiaita. Hän tappaisi meidät - tai ainakin minut.
Peter riisui housunsa, joten minä päätin noudattaa esimerkkiä. Tämän jälkeen heittäydyin Peterin päälle painaen hänet sänkyäni vasten. Peter virnisti ja kietoi kätensä selälleni. Suutelin intohimoisesti hänen kaulaansa - älkää kysykö miten pystyin siihen tässä asennossa. Peter siveli selkääni - ihanaa - avatessaan rintaliivini.
Peter kääntyi päälleni ja suuteli minua ensin huulille, sitten kaulalle ja sitten koko kasvoille - mitenköhän? -. Yritin parhaani mukaan päästä suutelemaan häntä, mikä oli tavallaan aika hankalaa. No ei keskitytä siihen nyt.
Hei hetkinen nyt...kaikkihan tietävät, etten jaa kenenkään muun kuin Peterin kanssa tälläisen hetken. Joten...sori.
Hypätäänpä takaisin seuraavaan aamuun...(Bella ja Peter ei mee kouluun, koska ne esitti että on kipeitä, jotta sai jäädä kotiin😂)....
Heräsin rentoutuneena Peter vieressäni. Poika tuhisi taas, mikä oli se asia, mitä rakastin hänessä eniten.
Olimme nukahtaneet siis uudestaan sen jälkeen, kun esitimme äidilleni, että olemme kipeitä.
VOUS LISEZ
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...