Ookkei. Päätin laittaa tän luvun Peterin näkökulmasta, because Peter on mun elämä😂
Viikonloppu saapui ihanan nopeasti. Sitä olinkin jo kaipaillut, vaikka koulussakin oli kivaa - varsinkin kun sai leveillä Nedin kanssa Bellalle ja Michellelle hyvistä arvosanoista.
Olin juuri kävelemässä koulusta Avengers-tornille. Bella oli mennyt Michellen kanssa shoppailemaan, joten minun täytyi kävellä yksin, koska tytöillä menisi ainakin viisi pitkää tuntia.
Ohitin söpön kahvilan - se oli söpö, koska se oli vaaleanpunateemainen ja sieltä myytin ystävänpäiväteemaisia leivoksia vuoden ympäri -. Tai no siis melkein ohitin, koska päätin sittenkin mennä sinne. Kello kilahti avatessani oven.
"Mitäs nuorelle herralle saisi olla?" Myyjätyttö kysyi. Hän oli varmaan minua vuoden vanhempi. Ei pahalla Bellaa kohtaa, mutta tyttö oli tosi kuuma.
Kuva on Pinterestistä
"Ai joo, öh...otan vaahtokarkkikaakaon, kiitos" Tilasin, kun olin tuijottanut tyttöä kiusallisen kauan.
"Okei, se tekee sitten kaksi dollaria...tai odotas..." Tyttö kumartui korvani juureen ja kuiskasi: "Sinulle se on ilmainen."
Lehahdin punaiseksi ja kylmät väreet risteilivät ihollani. Tyttö hymyili minulle ja meni tekemään kaakaoni valmiiksi. Päätin jäädä istumaan jakkaralle, joka oli kassatiskin - mikä olikaan - edessä. Tyttö ojensi minulle kaakaoni.
"Haluaisitko vielä jotain muuta?" Tyttö uteli pyöritellen hiussuortuvaa sormensa ympärille. Hän kumartui taas lähelle kasvojani ja sanoi: "Saat mitä vain ilmaiseksi."
"E...ei kiitti" Kieltäydyin ja hörppäsin kaakaotani.
Tyttö kohautti olkapäitään. "Mikä sinun nimesi on? Minä olen Natalie", hän esitteli itsensä.
"Tuota...olen Peter." Esittäydyin hermostuneena.
"Pelkäätkö sinä minua, kun olet noin hermostunut?" Natalie kysyi huvittuneena ja tarttui minua kädestä.
"En..." Vastasin pikaisesti.
"Haluaisitko numeroni? Voitaisiin hengailla vapaa-aikanani." Natalie ehdotti. En voinut kieltäytyä, joten hän antoi minulle numeronsa ja sovimme tapaavamme tällä kahvilalla puolen tunnin päästä.
Tulin ulos kahvilasta ja miltei juoksin Avengers-tornille. Vaihdoin nopeasti päälleni vähän siistimmät vaatteet ja päätin jopa kammata hiuksiani. En jäänyt vastaamaan Clintille mitään - hän yritti kysyä jotain menoistani - vaan juoksin takaisin ulos.
Katsoin kännykästäni kelloa, kun saavuin kahvilalle. Se näytti tasan 16.45. Katselin ympärilleni ja huomasinkin Natalien tulevan kadulla minua kohti. Tytön päällä oli totta kai söpöt vaatteet.
VOUS LISEZ
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...