Eli nyt on siis Peterin näkökulma, kuten jo viime luvussa sanoin. Jejj!
Olin jossain vaiheessa nukahtanut oikeasti, koska nyt heräsin ja jostain syystä olin edelleen väsynyt. Nousin puoliksi istumaan, jotta pystyin katsomaan ketkä muut oleskeluhuoneessa oli - kaikki, koska kukaan ei ollut jaksanut lähteä makuuhuoneeseen.
Bella alkoi heräilemään vieressäni - joo me nukuttiin samalla patjalla, jotta pystyttiin halaamaan toisiamme, koska oli kylmä -.
"Huomenta. Nukuitko hyvin?" Kysyin ja lysähdin takaisin makaamaan. Bella hieroi silmiään ja vastasi: "Joo. Näin unta leivänpaahdinten vaahtokarkkisodasta."
"Leivänpaahdinten vaahtokarkkisodasta?" Naurahdin ja pörrötin Bellan hiuksia.
"Älä naura. Minä näin oikeasti sellaista unta" Bella valitti ja kävi päälleni, koska meillä oli tällä hetkellä menossa paini. Hän nosti kädet ilmaan ja hihkui: "Minä voitin!"
Kaikki heräsivät siihen."Mitä täällä huudetaan?" Uninen Tony kysyi aamuärtyneenä.
"Bella voitti minut painissa ja hän tuulettaa sitä liikaa" Huokaisin ja läpsäisin Bellaa käsivarteen - leikkimielisesti - jotta tämä lopettaisi.
"Peter..." Tony aloitti, mutta tiesin jo mitä hän aikoi sanoa. Ihme valittaja koko mies. "Juu juu" Mutisin ja kieräytin Bellan pois päältäni.
"Mitä Tony nyt koko ajan valittaa? Antaisi meidän joskus olla rauhassa" Bella kuiskasi minulle valittaen. Kohautin olkapäitäni ja totesin: "Hän on vain ylisuojelevainen eikä halua minun olevan tytön kanssa kahdenkesken, koska voi muka tapahtua jotain epäilyttävää."
"Hän on sellainen Next Level valittaja. Luuleeko hän oikeasti, että me tehtäisiin jotain epäilyttävää - tosin hänelle jopa halaaminen on epäilyttävää -. Sitäpaitsi me emme ole edes vielä aikuisia, joten miettisi vähän" Bella sanoi nauraen.
"Jep. Olen täysin samaa mieltä." Tokaisin ja nauroin itsekin.
Olimme ilmeisesti jossain kohtaa nostaneet äänen volyymiä, koska kaikki tuijottivat meitä suu auki. Tony näytti siltä, että voisi kohta räjähtää. Punastuin kauttaaltani - Bella teki samoin.
"Tuota noin...ööh...me vain vitsailimme ja.......et sinä oikeasti ole mikään ärsyttävä tyyppi. Minusta on oikeastaan mukavaa, että huolehdit minusta...." Sopertelin jotakin.
Tony kohotti kulmiaan yllättyneenä ja kysyi: "Onko muka?". Nyökkäsin ja nousin taas istumisasentoon. "On, mutta olisi kivaa jos et koko ajan stalkkaisi minua ja Bellaa." Sanoin ja Tony katsoi meitä vuoronperään.
"Minusta vähän vaikuttaa siltä, että te rikotte silloin minun asettamiani parisuhdesääntöjä" Tony mutisi.
"Öö...onko sinulla jotain sellaisiakin meidän varalle?" Parahdin ja kierin lattialle. Tony nyökkäsi ja heitti minulle paperirullan, joka aukesi ainakin kahden metrin pituiseksi listaksi.
"Ei näitä kukaan jaksa lukea!" Huokaisin, kun yritin saada selvää pienestä piperryksestä, jolla säännöt oli kirjoitettu.
"Miksi meillä edes pitäisi olla jotain sääntöjä?" Bella puuttui puheeseen. Tony oli avaamaisillaan suuta, mutta Natasha puuttui myös puheeseen: "Minusta Peterin ja Bellan pitäisi saada päättää itse mitä suhteessaan tekevät, Stark. He ovat tarpeeksi järkeviä tekemään viisaita asioita."
"Niin kai sitten..." Tony huokaisi syvään vaikkei olisi halunnut myöntyä.
"Kiitos Mr. Stark. Et osaa kuvitellakaan miten kiitollinen olen nyt" Totesin helpottuneena ja lähdin Bellan kanssa aamupalalle.
YOU ARE READING
Always yours - Avengers (fin) ✔️
FanfictionIsabella, lempinimeltään Bella, on 15-vuotias tyttö joka on kuulunut Avengerseihin vasta parisen kuukautta. Silti hän on jo taitava taistelija - pakkohan hänen on olla. Ei hätää, tähänkin tarinaan sekoittuu parisuhde- ja teinidraamaa. Bella on nimi...