"İçimdeki korkunç kederle annemin göğsüne atıldım. Kollarımla onu sıkı sıkı sardım, öptüm ve hıçkıra hıçkıra ağladım. Ürkerek sokuldum ona; sanki son dostumu kollarımda korumak ve onu ölüme teslim etmemek ister gibi..."
İnsancıklar, Fyodor Dostoyevski
Melike YAZGIN
Genç kız hızla Sarp'ın kucağından kalkarken genç adam konuştu.
"Ben ne olacağım?"
"Bak başının çaresine. Esraya bakmalıyım."
Melike hızla pantolonunu geri giyerken örgü ceketini üstüne bağladı. Sarp da kendini topladı ardından konuştu.
"Bekle."
Genç adam duvara yönelip bir noktaya bastırdı. Arkadan bölme açılıken içerisi ful silah doluydu.
"Acele eder misin?"
Sarp odaya geçip birkaç silah aldı üzerine.
"Elin boş kalmasın ne vereyim?"
"Birine zarar verme fikri hoşuma gitmedi ama pompalı."
Sarp içindeki nefesi verdi.
"Durumum yeterince vahim şuan dalga geçmeyi keser misin?"
"Kesmek demişken bıçak takımını da al."
Sarp birkaç bıçağı alırken geri döndü odaya bıçağı ve bir tabancayı Melikeye uzatırken aşağıya sesin geldiği yere koştular. Çok sakinlerdi çünkü burası güvenli alandı. Sarp, POYRAZOĞLU simgesi olmadan kimseyi sokmuyordu sınırlar içerisine kaldı ki içeriye girmek imkansızdı. Melike Esra'nın odasına yönelmek için koşarken gördüğü manzara kaşlarını çatmasına neden oldu.
"Çek o ellerini kızımın üzerinden Tufan!"
Esra korkmuş halde korumaların birinin arkasındaydı. Ortada duran baygın kanlar içinde kalmış adamı es geçerek Melike Esraya yöneldi. Tufan Melike'nin sesinin geldiği yöne bakmasına rağmen Esradan kolunu çekmemişti. Melike tam üç yıl boyunca savunma sanatını öğrenmişti birçok ülkenin ustasıyla. Esra'nın şok olmuş haline koşarak sarıldı Melike."İyi misin?"
Melike Tufana döndü.
"Seninle sonra konuşacağız."
Melike gelişi güzel hızlıca kontrol etti Esrayı. Esra sonunda kendine gelerek sarıldı Melikeye. Melike Esra'nın saçını okşarken sakince konuştu.
"Geçti balım geçti."
Sarp elindeki silahı Vedata verirken adama doğru eğildi. Adam uzun saçlıydı. Sarp adamın kafasını saçlarından tutarak kaldırdı. Sarp adamın yüzünü görmesiyle derin nefes aldı. Kimin adamı olduğu açıktı. Babası ne yapmaya çalışıyordu tam olarak anlamasada en iyi adamının ölümüne yol açmıştı. Sarp ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...