Dönüşü olmayan biricik şeymiş zaman
Yaşamak meğer ne büyük bir kazançmış
Kavradım acılar içinde kaybede kaybedeBütün Şiirleri 1, Şükrü Erbaş
Melike POYRAZOĞLU
Genç kız kocasının gözlerine baktı. Onu bir kez affetmiş olmasının verdiği güçle mi bu kadar cesurdu yani ama bilmediği bir şey vardı Sarp'ın. Cilveli bir şekilde sanki az önce birbirlerine sinirlerini boşaltmamışlar gibi kollarını Sarp'ın boynuna doladı genç kız. Sarp Melike'nin ne yapmaya çalıştığını anında anladı.
"Ne yapmaya çalıştığını biliyorum."
"Peki engel olabilir misin buna."
"Seni yalvartırım güzelim benimle bu konuda oyun oynama."
"Yaa..."
Aralarında tek bir milim dahi yoktu.Sarp dişlerini sıkarak karşıya doğru baktı. Melike sakince Sarp'ın kravatını gevşetti. Ardından düğmelerini açacakken Sarp bir anda genç kızı duvarla arasına aldı.
Genç kız elini kocasının kalçasına attı. Sarp anında yakaladı Melike'nin elini. Diğer elini de seri bir hareketle yakalayıp tek eliyle tuttu karısının iki elini de.Genç adam diğer elini genç kızın beline bastırıp iyice aralarındaki mesafenin kapanmasını sağladı. Genç kız en uç noktasına kadar hissediyordu kocasını ve devreleri çoktan yanmaya başlamıştı.
Sarpa karşı toleransının olmadığını unutmuştu. Sarp genç kızın boynuna yöneldi. Ordan da dudaklarına. Genç kızın vücudu istekle yanmaya çoktan başlamıştı ama ne hikmetse Sarp da tık yoktu.
Sarp genç kızın elini bırakınca Melike kollarını direk sardı Sarp'ın boynuna. İstemiyordu ama kendine de hakim olamıyordu. Sarp... Tam olarak ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordu ama sanırsa tam şu an şirkette birlikte olacaklardı.
Sarp bir anda kucağına aldı Melikeyi. Aynı anda öpüyordu da. Genç kızı koltukların birine yatırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...