25.BÖLÜM

442 43 21
                                    

En kötüsü, hayır demeyi öğrenemedim. Yemeğe kal, dediler: kaldım. Oysa kalınmaz. Onlar biraz ısrar ederler; sen biraz nazlanırsın. Sonunda kalkıp gidilir. Her söylenileni ciddiye almak yok mu, şu sözünün eri olmak yok mu; bitirdi, yıktı beni.

Tutunamayanlar/Oğuz Atay

Melike YAZGIN

Nişanlı çift ulaştılar Savaşların evine. Savaş ve Sarp mangal başında et pişirmeye çalışırken Sadiye ve Melike hamağa yatmışlardı. Melike kollarının arasına aldı kuzenini.

"Şaka bir yana her şey yolunda mı lan?"

"İyim be. Sevgilinle senin tüm çabalarına rağmen yaşıyorum işte."

"Abartma be. Ayrıca ne istiyorsun sen Savaştan."

"Ne isteyeceğim lan senin sevgilinden."

"Çok uğraşıyorsun."

"Herkes diline dolamış çok uğraşıyorsun da uğraşıyorsun. Bu ne arkadaş. Savaş mı bir şey dedi?"

"Yok be."

"Ben onunla bilinçli uğraşıyorum ki."

Sadiye kuzenin kucağında yattığı için dikkatlice başını kaldırdı.

"O da böyle söyledi."

"Sen hiç ben biriyle uğraşacak olsam ona konuşması için fırsat verdiğimi gördün mü?"

"Yine de çok sinir etme çocuğu. Ben Sarp'a aynı şeyi yapsam hoşuna gider mi?"

"Sarp eğlenceli tepki vermiyor ki. Aynı zevki vermez güven bana."

"Çok kötüsün. Bu arada bayrama ne zaman gideceğiz. Annem şimdiden çağırıyor beni."

"Bana da çıtlattı biraz anam, erken gitmemiz lazım sanırım. Biletlere baksana bir."

Sadiye telefonunu çıkardı biletlere baktı.

"Var iki tane bilet."

"Ne zamana?"

"Bu hafta sonu."

"Sen al da ben parayı sana atarım."

"Tamam."

"Eve geçme zamanı geldi demek. Savaş kudurmadı mı gideceğini öğrenince."

"Kudurmak ne kelime ben bir hafta uykusuz mu kalacağım dedi."

"Aha."

"Ben çenemin yayını."

"Öt bakalım bayan zımbırtı."

"Ne öteyim."

"Uykusuz kalma olayını. Demek sensiz uyuyamıyor ha. Birlikte sarmaş dolaş uyuyorsunuz değil mi sizi sizi."

"Of of. Çıldırt beni. Dur ne göstereceğim sana."

Sinirle Melike'nin karnına dirseğini geçirerek kalktı biraz. Melike'nin karnını dirseğiyle yarmamışcasına geri yerleşti kuzenin kucağına. Sadiye instagramı açıp mesaj istekleri bölümünü açıp uzattı Melikeye telefonu.

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin