83. BÖLÜM

246 19 30
                                    

Mutluluğumun bedelini, yaşadığım şeyleri anlamaktan vazgeçerek ödüyordum.

Bütün Kozmokomik Öyküler, Italo Calvino

Melike POYRAZOĞLU

Çok istediğiniz bir şeyi kaybettiğinizde etrafınızda hep o istediğiniz şeyi görmeye başlarsınız ve anlaşılan o ki Melike ebe olmak için doğmamıştı. Bebeği olmazken başka kadınların bebek sahibi olmasına yardım edecekti ömrü boyunca.

Genç kız önce önündeki kadının karnına ardından da Sarpa baktı. Kocasının yanına geçtiğinde Sarp direk yakaladı karısını belinden. Kadın elini karnına koyup konuştu.

"Karın bu olmalı."

Melike oldukça sakince baktı kadına.

"Evet ben karısıyım peki siz kimsiniz."

Kadın ne diyeceğini şaşırarak elindeki belgeleri Melikeye uzattı. Melike bir adım atıp belgeleri aldı kadının elinden. İçeriğe baktığında DNA testi sonuçları olduğunu anladı.

"Kime ait bu?"

"Bebeğim ve Sarpa ait."

Melike bir anda tepkisiz olan yüz ifadesine öfke yerleşti.

"Saçla yapılmış bir teste mi güvenmemi bekliyorsun benden."

"Melek Hanımında haberi var. O verdi zaten saçı."

Melike dalga geçer gibi gülüp Sarpa baktı.

"Bebeğim neden annemi buraya çağırmıyoruz. Rica etsem..."

Sarp bir an da karısını tanıyamadı. Nasıl bu kadar sakin kalabiliyordu. Birisi kocasından hamile olduğu iddiasıyla karşısındaydı ama o çok sakindi. Sarp başıyla onaylayıp annesini çağırmaya gitti. Melike sordu.

"Bunu sormama izin ver. Gerçekten doğruyu mu söylüyorsun?"

"Buraya bir yalanla gelecek kadar aklımı kaçırmadım."

"Kaç haftalık."

"26."

Melike ufak bir hesaplama yaptı kendisinin Kayseride olduğu ana geliyordu. Meleğin gelmesiyle Melike annesinin yüz ifadesine baktı. Melek korkmuştu demek ki haberi vardı. Melike dosyaları geri kadına uzatmadı. Annesi konuştu.

"Melike..."

Genç kız arkasını dahi dönmeden elini havaya kaldırıp Meleği susturdu. Melike kadına hitaben konuştu.

"Demek kocam bebeğinin babası ha."

Kadın da dahil Melek ve Sarp şaşırmışlardı. Tam o an da ailenin diğer üyeleri de gelmişti.

"Bir test daha yapılmasını istiyorum benim seçtiğim bir doktorla yapılacak. Ayrıca tek bir şartım var. Kocamın bebeğine babalık etmesi için."

Etraftaki herkesin nefesi sanki görünmez buzdan bir bıçakla kesilmişti. Melike neyden bahsediyordu tam olarak.

"Ne şartıymış o?"

Melike gözlerini yere indirdi ardından da yavaşça gözlerini yukarıya doğru çıkardı. Güzelce süzdü karşısındaki kadını. Sarp'ın kendisine ne kadar sadakatli olduğunu biliyordu. Değil karşısındaki kadınla yatmak onun eline bile temas etmediğinden adı kadar emindi Melike.

"Bebeğine anneliği ben yapacağım sen de toz olacaksın bu ülkeden, tek bir adım dahi atmayacaksın attığın an seni kendi ellerimle gebertirim."

Kadın anında buz keserken direk konuştu.

"Bu ne hadsizlik böyle. Sen kimsin ki..."

"O ses tellerini tek tek koparmamı istemiyorsan sesinin tonuna dikkat edeceksin. Senin karşında alelade bir kadın yok. Madem benim kocamdan hamile kaldığını iddia ediyorsun, ardından da elindeki DNA sonuçlarını önüme atabiliyorsun o zaman sonuçlarına katlanacaksın. Ya çocuğu bana verir babasıyla mutlu bir hayat sunarsın ona ya da tam şu dakikadan sonra hayatımızdan siktir olur gidersin. Seçim senin."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin