79.BÖLÜM

179 15 3
                                    

Düşüncelerimiz birbirine öylesine zıt ki, üzerinde durmanın bir anlamı yok. Birbirimizi kızdırmaktan başka bir şey elde edemeyiz. Zaten artık konuşmanın bir anlamı da yok.

Emma, Jane Austen

Melike POYRAZOĞLU

Olayı hala idrak edememişti Melike. Gelinliğine bakakaldığında biri omuzlarından iterek odadan çıkarmaya çalışıyordu genç kız. Kulağının uğultusu Sarp'ın sesiyle geçti.

"Melike. MELİKE!"

Kocasının kendini sarsmasıyla sonunda kendine geldi genç kız. Sarpla göz göze geldiğinde korkmuş, endişeli ve ne yapacağını bilmeyen bir Sarpla karşılaştı Melike.

Sarp Melike'nin şoktan çıkamadığını görünce kucağına alıp çıkardı yatak odasından karısını. Tüm sesiyle bağırdı.

"VEDAT!"

Bu bağırışa onlarca koruma yukarıya koştular ve birde korkmuş Mehtap. Sarp karısını yere bıraktığında Mehtap yakaladı Melikeyi.

"Sarp Bey..."

"Mehtap Melikeyi götür aşağıya. Volkan Melikeyle git. Vedat benle gel."

Mehtap kolundan tutup aşağıya indirmek için hareketlendi. Genç kızın adım atacak mecali kalmamıştı. Volkan Melike'nin zor yürüdüğünü görünce Sarpa rağmen kucakladı Melikeyi.

Melike zihninden geçenleri susturmaya çalışıyordu bir anda tüm düşünceler zihninden silindi çünkü kasıklarına ağrı kitlenmişti. Ağrının etkisiyle Volkana tutundu genç kız. Mehtap koltuktaki yastıkları düzeltti.

"Oğlum buraya."

Volkan genç kızı koltuğa yatırdı. Melike elini karnına koydu. Üşümüştü. Hemde çok. Genç kız Volkana baktı.

"Üşüyorum..."

Volkan direk koltuğun üzerindeki diz battaniyesini genç kızın üzerine örttü. Ardından bir abi edasıyla oturdu genç kızın baş ucuna. Mehtap Melike'nin ayak ucuna oturdu.

"Biri buraya nasıl girebilir?"

Volkan her şeyden habersizce konuştu.

"Nasıl yani?"

"Biri yatak odama nasıl girebilir ki?"

Mehtap şaşkınlıkla konuştu.

"Melike Hanım bu eve kolay kolay kimse giremiyor yatak odanıza da ben hariç kimse giremez Volkan bile. Her şey yolunda mı?"

Bağrışlar ulaştı sonra kulaklarına. Yiğit gelmiş olmalıydı. Deniz girdi Melike'nin olduğu odaya.

"Melike..."

Melike oturur pozisyona geldi.

"Abla."

"Canım benim iyi misin?"

"İyim şok oldum sadece."

"Bunu yapanı anında bulurlar korkma. Mehtap Hanım annem sizi bekliyor gidebilirsiniz."

Deniz sarıldı kardeşi bildiği kıza. Melike sarılmanın ardından konuştu.

"Bunu yapan her kimse mesajı sadece benim almamı istedi sanırım abla."

"Ne demek bu?"

"Kanlı gelin efsanesini duymuş muydun?"

Deniz korkuyla olumsuz anlamda başını salladı. Ardından terlemiş saçları yüzüne yapışmış Sarp girdi odaya.

"Melike..."

Sarp genç kızın önünde diz çöktü.

"İyi misin?"

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin