Çok seyrek görünen bir durumdur bu. Erkek dürüst, onurlu bir insansa neden sönsün aşk? Evet, evliliğin ilk yıllarında olan sevgi biter, ama arkasından çok daha güzel bir sevgi gelir. Ruhlar birleşir, her şeyi birlikte, uyum içinde yaşarlar, aralarında gizli saklı kalmaz.
Yeraltından Notlar, Fyodor Dostoyevski
Melike POYRAZOĞLU
Konvoy hava alanına kadar devam etti. Ardında sekiz araba yola devam ederken diğerleri ayrılmıştı gençlerden. Melike elini kırmızı örtüye götürmüştü ki Sarp'ın sesiyle durdu.
"Meleğim ben açmak istiyorum."
Sarp da göremiyordu genç kızı ama kikirdeme sesiyle duyduğu için anlamıştı Melike'nin de hoşuna gittiğini. Melike elini bu sefer kurdeleye götürdü.
"Meleğimmm..."
"Ya daraldım."
"Ya dur. Biraz sabret."
"Hızlı hızlı kocam o zaman hızlı hızlı."
"Senin kocanı yesinler."
"Kocamı sadece ben yerim."
Esra arkadan kafasını uzattı.
"Tiksiniyorum ama."
Melike kahkaha attı bu sefer.
"Kudur."
"İndirin beni Yeşim ablanın yanına geçeceğim ben. Siz yiyişirsiniz de şimdi."
Sarp yarım ağız güldü.
"Ne alaka Esra."
"Enişte sana sözüm yok ben buna güvenmiyorum."
Melike arkasını döner gibi yaptı.
"Şer..."
Sarp bu sefer tam güldü.
"Şii çok ayıp meleğim."
"Esra unutturma yalnız kalırsak sana bir takım kelimeler söyleyeceğim."
Esra geri arkasına yaslandı.
"Seninle yalnız kalanı... Anladın sen."
Melike gülerek arkasına yaslandı geri.
"Hele söyleyin Esra hanımcığım nereyi kazandınız."
"Bu zamanın geleceğini biliyordum."
"He evleniyoruz diye sizi pas geçeceğimi mi sandınız."
Esra kollarını önüne bağladı.
"Ben biliyorum başıma gelecekleri de neyse."
Sarp gaza bastı tam o sırada. Melike önünü dönünce Sarp'ın Savaş'a piçlik yaptığını anladı. Sarp bir yandan dikiz aynasına bakıyor bir yandan da gülüyordu. Sarp konuştu.
"Kudursun pezevenk."
Melike de güldü.
"Sadiye yanında ya basamıyorda ehe. Beni şu salaklar korkutuyor. Başımıza iş açacaklar."
O anda Doğan, Alkan, Daniel birbirlerine pislik yapmaya başladılar. Melike tam onlara saydırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...