Hiçbir duyguyu barındıramadığım bir boşluk oluştu içimde birden, sonrası yok...Albertine Kayıp, Marcel Proust
Melike YAZGIN
Mutluluk kimilerine göre basit kimilerine göre asla bulunamayacak bir duyguydu. Melike ikisini de kısa süre içerisinde yaşamıştı. Savaş'ın sözlerinden sonra. Eski Sarp'ı geri döndürdüğünü fark etmedi genç adam. Yani düğün bittikten sonra olay vardı. Melikeye sarıldı Sarp. İlk defa boynundan öptü genç kızı.
"Korkma. Bana söz ver ne olursa olsun asla beni bırakmayacaksın."
Melike sevdiğinin gözlerinin içine baktı.
"Söz. Seni bırakmayacağım."
Düğün bitimine kadar Sarp barut gibiydi. Sanki duygusuzdu. Gerildi Melike. Yanındayken sevgi doluydu ama çevresine buz gibiydi. Arabada yine elini tutuyordu Sarp. Melike Sarp'ın elini dudaklarına götürüp öptü. Karşılarındaysa kocaman bir gülümseme aldı genç kız. Evin önünde durunca araba, Melike inmek için hareketlendi ama Sarp onu kolundan tutarak durdurdu.
"Melike. Babaannem bir şey derse sana sakın canını sıkma."
"Bir şey mi oldu?"
Sarp kapıyı açıp inmeye yeltendi.
"Birazdan olacak."
Genç kızın elini tutup girdi içeri Sarp.
"Meleğim odana çıkar mısın?"
Melike Sarp'ın yüzüne baktı.
"Sarp korkuyorum."
"Sorun yok aşağı inme ne olursa olsun."
"Sarp..."
"Melike lütfen."
Melike yavaşça yukarı çıkmaya başladı. Sarp Melike'nin odasına gittiğini anladığında bağırdı evin içine.
"BABAANNEE..."
Sarp'ın bağırmasıyla üç kişi çıktı odadan. Sevil, Hakan ve Melek Hanım.
Melek oğlunun eski haline döndüğünü görünce rengi attı.
"Sarp ne oluyor oğlum?"
Aklına gelen ilk düşünceyi atmaya çalışsa da diline hakim olamadan konuştu Melek.
"Melike nerede?"
Sarp annesini duymazdan geldi ve direk babaannesine yöneldi.
"Sana yemin ederim bir daha aptal aptal işler çevirmeye çalışırsan seni kendi elimle gebertirim."
Hakan Bey annesine gelen tehditle dayanamadı.
"Sarp kendine gel sen kimi tehdit ettiğini sanıyorsun."
Sarp saniyelik dilimde babasına döndü sonra da cebinden telefonunu çıkarıp Melike'nin kolyesinde ki babaannesinin söylediği sözlerin olduğu görüntüyü açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...