Herkesi öldürüyoruz sevgili dostum,
kimini kurşunlarla, kimini sözlerle, kimini yaptıklarımızla ve kimini de şimdiye kadar yapmadıklarımızla...Suç ve Ceza, Fyodor Dostoyevski
Melike YAZGIN
Stajda o kadar çok yorulmuştu ki genç kız uyumaya karar vermişti. Devamsızlığı hiç yoktu yani sorun da kalmıyordu ortada. Öğlen 12 gibi uyanmıştı Melike. Öylece tavana bakarken Sadiye girdi odaya.
"Bir an öldün sandım."
"Keşke..."
"Hey hey hey. Yine ne oldu isyankar Hanım."
"Bazen yaşamak çok ağırıma gidiyor."
Sadiye kuzenin yatağına oturmuştu. Baktı kuzeninin yüzüne.
"Neden bu şekilde zorlanıyorsun nedir bu hayattan bıkmışlık daha 18 yaşındasın. Yaşındayız... Üniversiteyi kazandın. Daha ilk senendesin. İnsanların hayatlarına dokunuyorsun. Hayatın yeterince iyi değil mi sencede?"
"Nankörlük ettiğimi mi düşünüyorsun..."
Melike doğrudan Sadiye'nin gözünün içine baktı. Sadiye susarak onayladı kuzenini.
"Bu hayatı ben seçmedim."
"Bunu böyle görme."
"Görebileceğim başka tarafı yok. Buradayım ama değilim bedenim yaşıyor ama ruhum Kahramanmaraşa adım attığı an da intihar etti."
Sadiye ayağa kalktı.
"Melike yapma yine başlama lütfen."
Melike'nin incinmiş ruhu bir kez daha yara aldı. Yan dödü ve duvara sığındı. Sadiye yatağını toplarken fark etti kuzeninin duvara bakarak ağladığını.
Sadiye anında oturdu kuzenin yatağına geri.
"Melike özür dilerim seni incitmek istemedim gerçekten."
"İncinmedim sadece ağlamak istiyorum."
"Özür dilerim..."
Melike duymazdan gelerek ağlamamak için kapattı gözlerini. Sadiye bir şey diyemeden kalktı kuzenin yanından. Yarım saat sonunda Melike elini yüzünü yıkayıp. Üzerini değiştirdi. Sadiye girdi odaya geri.
"Hadi kahvaltıya gidelim biraz havan değişir ha."
"Biraz dolaşacağım kuzen başka zaman."
"Duvar örüyorsun."
Melike eline aldığı elbiseyi yatağına attı. Sonra kuzenine döndü.
"Ne duvarı?"
"Beni de mi ekledin onların yanına."
Melike anlamıştı ama konuşmadı.
"Artık benden de mi uzaklaşıyorsun."
"Sadiye..."
"En ufak şeyde kırılacak mıydı bağımız?"
"Saçmalıyorsun şuan."
Melike üzerindeki geceliği çıkarıp elbiseyi geçirdi üzerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...