59.BÖLÜM

167 25 0
                                    

"Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okumalı; Kendine, hayata, dünyaya..."

Tolstoy

Melike POYRAZOĞLU

Sakince kürsüye çıktığında derin nefes aldı genç kız ve o anda Sarp'ın yanına oturan babasını gördü. Yüzüne gülümseme gelirken. Konuşmaya başladı Melike.

"Değerli mezun arkadaşlarım, saygıdeğer öğretim üyelerimiz ve değerli yöneticilerimiz, hepinize merhabalar. Bugün sizlerle 2023 üniversite birincisi olarak konuşmak benim için büyük bir onur. Öncelikle, mezun olan herkesi tebrik etmek istiyorum. Çabalarımız ve azmimiz bugün nihayet meyvesini verdi. Bugün hepinizi burada görmekten gerçekten çok mutluyum. Geride bıraktığımız zorlu dört yılda olup bitenlerin ardından sonunda mezuniyetimizi kutluyoruz.

Bugün Ebe Melike olarak alacağım beyaz formamı sevgimle, özenimle, yaşam sevincimle, sabır ve şefkatimle taşıyacağıma, en güncel bilgiler doğrultusunda Ebelik bakımı vereceğime, ülkeme ve mesleğime katkı sağlayacak araştırmalar yapacağıma söz veriyorum. 

Bugün hayatımızın güzel bir dönemini kapatıp yeni bir döneme yelken açacağız. Bir nebze başarılı olduysam bunun sebebi edebiyata, şiire, kitaba olan sevgimdir. Bu başarımı istikrarlı çalışmama borçluyum. Şu an burada beni izleyen babama, anneme, eşime, bana her daim destek olan aileme ve en önemlisi beni bu noktaya getiren tüm hocalarıma teşekkür ederim. Yeni hayatınızda tüm arkadaşlarıma başarılar dilerim."

Büyük bir alkış tufanının ardından Melike ailesine baktı. Sarp herkesin içinden kalkıp ayakta alkışladı karısını. Melike yüzünde olan tebessümünü bir anda güzel bir gülüşe çevirdi. Kürsüden indiğinde Hazal'ın yanına geçti. Diğer bölüm birincileri açıklandı sonra. Her birine Melikeye verilen gibi bir buket çiçek hediye edildi. Sağlık bilimlerinin her bölümü teker teker yeminlerini ettiler. Ebelik bölümü de yeminini ettikten sonra sıra Melike'nin kütüğe ismini çakmasındaydı. Dekanla birlikte ismini kütüğe çakmıştı. Sıra kep atmaya gelmişti. Ondan geriye sayıldığında sevinç çığlıkları arasından gençler keplerini attılar. Gençler biraz eğlendikten sonra ailelerinin yanına geçtiler. Melike ilk babasına gitti.

Genç kız babasına direk sarıldı. İsmail biraz mesafeli bir babaydı ama Melike her seferinde bu mesafeyi yıkmayı başarıyordu.

 İsmail biraz mesafeli bir babaydı ama Melike her seferinde bu mesafeyi yıkmayı başarıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melike babasından ayrılıp annesine sarıldı.

"Hoşgeldiniz."

Elif elindeki buketi uzattı kızına.

Elif elindeki buketi uzattı kızına

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin