Utanç, onur adı verilen toprakta yetişen bir çiçektir, ama onur, ancak olması gereken yerde bulunur.Sünger Avcısı, Panait Istrati
Melike YAZGIN
Genç kız sakindi artık. Bitmişti korkuları yorgunlukları. Artık huzur bulmaya hazırdı. Sarp'ın sevgisine ona olan aşkına hazırdı.
Birkaç saat sonra memleketini terk edecekti genç kız ve Sarp'ın ailesi. Melike de onlarla gidecekti. Hazırlıkları tamamlayıp bindiler aile uçağa. Melike düşünceli düşünceli camdan bakıyordu. Genç kızın durgun haline bakakaldı Sarp.
"Meleğim."
"Hı... Efendim hayatım."
"Ne düşünüyorsun böyle."
O an karar verdi Melike. Bir şeyler kafasında oturmuştu.
"Kızların yanından ayrılacağım. Bir ev tutmam lazım."
"Bebeğim ben varım ya ne gerek var öyle şeylere. Zaten bizdesin gitmezsin olur biter."
"Yine de bir ev iyi olur sevgilim."
"Bunu kızlarla konuştun mu?"
"Hayır."
"Bir sorun mu var?"
"Çok fazla sorun var ama sıra henüz ona gelmedi."
Sarp genç kızın elini yakaladı.
"Her şeyi sırayla halledeceğiz. Yarın sana bir ev bakarım ben."
"Tamam."
Sarp yarım ağız güldü. Melike ilk defa ayak sürümeden bir şeyi kabul etmişti.
"Bu halini sevdim."
"Nasıl yani."
"Arabada alayım mı sana?"
"Al."
Sarp bu sefer sesli güldü.
"Daha önce kıymalıydık şu nikahı."
"Paranı yiyor oluşum seni neden bu kadar mutlu ediyor?"
"Olay para değil. Sana destek olabilmek."
"Bana zaten destek oluyorsun sevgilim."
"Bu şekilde hissediyorum da."
Melike de katıldı Sarp'ın gülüşüne. Ankaraya ulaşana kadar uyumaya karar verdi genç kız. Sevdiğinin elini tutarak
📘📘📘📘📘
Savaş ATALAY
Fal kartlarını dizmişti Savaş önüne ama telefonunun çalmasıyla kartını seçememişti. Arayana baktı önce.
Rafet...
"Ne var?"
"Şimdi böyle mi olduk Savaş. Arabanın devir işlemlerini yapalım diyecektim. Kazandın."
Savaş'ın içinde bir şeyler yandı. Kazanmıştı iddiayı ama işler karışmış sevmişti de kızı.
"Tamam. Fıratı gönderiyorum vekaleten halletsin ne varsa."
"Sen niye gelmiyorsun lan. Küstün mü yoksa."
"Ne küsmesi anasını satayım çocuk muyuz biz? İşim çok."
"Peki sen bilirsin."
Savaş çok beklemeden kapattı telefonu. Ardından ana ekrandaki fotoğrafa daldı gitti. Sadiye'nin uyurkenki fotoğrafı. Bunu iddiayı kazanmasının ardından gizli kameralardan araklamıştı. Güzeldi sevdiği. Kabullenişi çok olmamıştı seviyordu ama aşık değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...