İntikamda ve aşkta, kadın erkekten barbardır.
-nietzsche
İki hafta sonra...
Melike POYRAZOĞLU
Sarp'ın Kayseriyi didik didik edişini yakından izledi Melike. Hatta Sarpla aynı caddede yürümüşlerdi ama Sarp hissetsede bulamamıştı Melikeyi. Yakınında olduğunu hissediyordu Sarp. Melike gözüyle takip ettiği kocasının arada elini kalbine attığını görüyordu ardından deli gibi etrafına bakıyordu.
Söylediği sözlerin sonucuydu bu. Melike hissetmiyor muydu sanki bu acıyı. Kalbinin sahibine bu kadar yakınken bu kadar uzak olmak canını ölümüne yakmıyor muydu sanki. Birkaç gün önce Volkanla Kayseri formda karşılaşmışlardı. Volkan nefes nefese baktı Melikeye gözlerinden tanımıştı Volkan Melikeyi. Melike gülüp koştu bir mağazanın içine girip ardından 8. çıkıştan kaçmıştı. Volkan'ın unuttuğu şey ise Kayseri Formun sekiz çıkışı olduğuydu. O gün öylece sıyrılmıştı genç kız.
Oturdukları kafenin sandalyesine iyice yaslandı Melike. Derin bir of çekip gözlerini indirdi masaya. Seyran'ın sesiyle kaldırdı genç kız gözünü masadan.
"Hayırdır çektin yine içini?"
"Söylersem kızarsın o yüzden söylemiyorum."
"Tamam hadi kızmayacağım söyle."
"Kokusunu özledim. Gülüşünü bana sımsıkı sarılışını."
"Başka..."
"Dudaklarını, tenini."
"Benimle sevişmesini de dersen şuradan bağıracağım Sarp Melike burada al bunu bir silk diye."
Melike güldü. Sarp daha yarım saat önce buradaydı. Sakalları uzamış gözleri kan toplamıştı. Onu çok net gördü genç kız ama Sarp fark etmemişti Melikeyi. kamuflajı çok kuvvetliydi çünkü. Melike'nin yine durgunlaşmasıyla Seyran tekrar konuştu.
"Nasıl bu kadar sevmeyi başardın? Birinin senin kalbine girmiş olmasını aklım almamıştı. Daha yeni yeni inanmaya başladım."
"Emiri ne kadar çok seviyorsun?"
"Tamam sustum. Anamlar çağırıyor beni. Seni de kaçırmayı düşünüyorum."
"Şehir sınır çizgisindeki askerler benim haberimi bekliyorlardır. Sahte kimlikleri çoktan bulmuş olmalı Sarp buraya geldiğine göre."
"Babamları çağırayım mı?"
Melike güldü.
"Koskoca ağayı ayağımıza mı çağıralım. Sende Seyran."
"Kendi gelmezse adamları gelir yavrum."
Melike kulağındaki küpesiyle oynayıp kafenin camından uzaklara bakmaya başladı.
"Yine benden gizliyorsun bir şeyler. Ne oldu?"
"Bilmezsen daha güvende olursun."
"Güven isteyen kim? Hayatım aksiyon olmuş benim. Hadi anlat rahatla. Kaç gündür dut yemiş bülbül gibisin. Sırf sözlü kavga ettiniz diye buraya gelmediğini anlayacak kadar tanıyorum seni."
"Bir mafyayla evlendim desem."
Seyran şaşkınlık ve gülme arası bir yüz ifadesi takındı.
"Ooo yakışır."
"Şapşal."
"Ondan mı seni böyle arıyor?"
"Sanırım peşimde birileri var. Son zamanlarda zaten çok paronayaktı. Benim ondan kaçışım da tuz biber oldu. Bulamadıkça çıldırıyor. Kendi kimliğimle ve sahte birkaç kimlikle yurtdışına bilet aldım. Yemedi demek ki. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Roman d'amour"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...