80.BÖLÜM

173 16 4
                                    

Ağızlarında sahte sözcükler, kalpleri altına duydukları ihtirasla kararmış.

Bir Kuzey Macerası, Jack London

Melike POYRAZOĞLU

"Nasıl istersen güzelim. Nasıl istersen."

Melike kocasını baştan sona süzdü.

"Çok yakışıklısın."

Melike Sarp'ın kıravatının mendilini aldı eline Sarp sanki karısına son kez bakar gibi baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melike Sarp'ın kıravatının mendilini aldı eline Sarp sanki karısına son kez bakar gibi baktı. Melike mendili katlayıp cekete yerleştirmeye başladı. İşi bitince Sarp karısının elini tutup dudaklarına götürdü.

"Seni seviyorum."

Melike kocasının gözlerine baktı.

"Korkma. İyim. İyiz. İyi olacağız."

"Evdeki tuzakları nasıl etkinleştireceğini biliyordun. Bir yanım evde daha güvende olacaksınız diye bağırıyor."

"Ailenin yanı her zaman güvenlidir der babam."

Sarp derin nefes aldı.

"Dikkatli ol. Bende senin şu muhtarlık başvurunu yapayım."

Melike güldü.

"Mıhtar olacağım."

Bu sefer Sarp da güldü. Genç adam odadan çıkarken Melike de arkasından gitti. Alkan da takım elbise giymişti. Telefonuyla oynuyordu. Sarp Alkana yaklaşırken konuştu.

"Hadi."

Alkan telefonu ceketinin cebine koyarken Melikeye baş selamı verip kapıya yöneldi. Kocasını gönderdikten sonra Melike odaya geri geçti. Duş alıp uyumaya karar verdi. Duştan çıktığında Esra yatakta oturmuş halde bekliyordu. Melike kimsenin yanında konuşmamıştı ama bu konuşmayacağı anlamına gelmiyordu.

"Ders çalışabildin mi?"

"Evet verimli oldu."

"Atakulede çalışmak zor olmuş olmalı."

"Melike abla."

"Neredeydin Esra? Ya da soruyu değiştireyim. Kiminleydin?"

"Kahve içmeye gitmiştik arkadaşlarla."

"Kim bu arkadaşlar?"

"Simge."

"Gözlerimin içine baka baka yalan söylüyorsun."

"Melike abla beni takip..."

"Ben seni değil Doğanı takip ettirdim."

Esra'nın rengi attı.

"Ama şunu unutmuşsun senin attığın her adımdan, yediğin yemeği, içtiğin her şeyi ve konuştuğun herkesten haberim var. Sen emanetsin bana. Seni teyzemden istediğimde senin tamamen sorumluluğunu aldığıma yemin ettim. Yemin ettik Sarpla. Senin özelin olana asla herhangi bir şeyine karışmadım. Canını yakacak şeyler haricinde. Senden tek bir şey istedim. Bana yalan söylemeyecektin."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin