70.BÖLÜM

117 15 7
                                    

Beklemek, her an bir şey olması ihtimali içinde, saatlerce, günlerce hiçbir şey olmadan beklemek azapların en korkunçları arasındadır

Sırça Köşk, Sabahattin Ali

Sarp POYRAZOĞLU

Her an uyanır umuduyla bakıyordu karısına Sarp.

Tedavisi birkaç saat önce kesilmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tedavisi birkaç saat önce kesilmişti. Uyanmalıydı artık kadını ama Melike'nin hiç öyle bir derdi yok gibiydi. Hastaneye Mehmet dede bile gelmişti. Torunu için dualar edip iyi olduğuna inandığında gitmişti. Elif odaya elinde kıyafetle girdi ve damadına baktı.

"Oğlum. Bir şeyler ye artık."

"Aç değilim anne."

"Kirli sakallı olan çocuk. Sana kıyafet getirmiş."

"Adı Vedat. Teşekkürler anne. Giyerim birazdan."

"Tamam."

Elif kızının saçlarını okşadı. Ardından tek kelime etmeden çıktı odadan. Sarp Melike'nin boynundan öpmek için uzandı. Tam o anda genç kız gözlerini açtı. Kocasının kokusu hücrelerine nüfus ederken genç kız zorlanarak konuştu.

"Sarp..."

Sarp anında başını kaldırdı. Genç adamın gözleri doldu.

"Meleğim. Çok şükür. Çok şükür."

Sarp kendini tutamadan ağlamaya başladı.  Melike görüşünü netleştirmek için gözlerini birkaç kez kırpıştırdı. Sarp sevinç yüzünden içli içli ağlamaya başladı. Melike elini kaldırdı kocasına dokunmak için. O anda Türkçe konuşmayı aklına getiremeden konuştu Melike.

"İt's okey."

Sarp başını kızın göğüsüne koyup ağlamaya devam etti. Genç kız sakince kocasının saçını okşadı.

"Ağlama..."

"Öldün kollarımda. Seni kaybettim sandım. Seni kaybettim sandım..."

"Burdayım. Seni bırakmam."

Melike nefes nefese kaldı konuşmak çok zorluyordu. Sarp karısının gözlerinin içine baktı.

"Seni seviyorum."

"Bende."

Melike geri kapattı gözlerini. Sarp, alnından öptü karısını. Ardından ailesine güzel haberi vermek için çıktı odadan. Birkaç saat sonunda odanın içi evlere şenlikti. Melike hafif bir tebessümle izliyordu ailesini. Vedat girdi bu sefer odaya.

"Sarp Bey. Çiçek odası dolmuş izninizle çiçekleri eve yollayacağım."

Sarp başıyla onayladı Vedatı. Melike anlık aklına bir şey geldi.

"Volkan nerede?"

Vedat direk Sarpa baktı.

"Tamam Vedat sen işlerini hallet."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin