Milyonlarca insan kaderlerine sessiz bir şekilde isyan ediyordur. İnsanlar sessiz hayatlarında kim bilir kaç tane isyanı içlerinde barındırıyorlardır.
Virginia Woolf, Kendine Ait Bir Oda
Melike YAZGIN
Daniel elindeki Rusça olan kitabı neredeyse bitirmek üzereydi saat epey geç olmuştu ama dostu hala yoktu. Aklına türlü senaryolar gelirken ilk korktuğu şey cezanın şimdi başlıyor oluşuydu.
Bir anda oldukça yüksek sesler gelmeye başladı dışarıdan. Genç kız irkilerek uyandı. Daniel anında ayağa kalkarken Melikede ayaklanmıştı ki. Daniel eliyle olduğu yerde kalmasını işaret etti hızla dolabından kılıçlarını çekerken Melikeyi ardına aldı. İçeriye Volkan girerken hızla Melikeye koştu. Daniel odaklanmış şekilde kapıya bakıyordu. Melike gerginlikle Volkan'ın koluna tutundu.
Odaya iki kişinin Dalmasıyla Daniel öne doğru çıktı.
"Canınızı bağışlamam için neden verin yoksa kolay bir ölüm vermeyeceğim size."
"SOYKANDAR, CHEN, PLATTO, ROMANO kızı istiyorlar."
"Önce beni öldürmelisin."
"Ailelere karşı gelemezsiniz."
Daniel iki elindeki kılıcı saldırı pozisyonuna getirdi.
"Çok istiyorsan gel de al."
Tam o noktada. İki el silah sesi yükseldi evde. Karşılarındaki siyah pelerinli iki adam olduğu gibi yere yığılırken kanlar içerisinde arkadan Sarp göründü. Melike Sarp'ı görmesiyle Volkan'ın kolundan kurtulup direk sarıldı sevdiğine.
"Geçti. Geçti güzelim. Eve gidiyoruz evimize gidiyoruz."
Sarp Daniele baktı.
"Teşekkür ederim."
"Bu ilk kez oluyor."
"Partiye katılamayacağız."
"Sorun olacağını sanmıyorum."
Sarp başıyla onayladı sadece. Daniel elindeki kılıçları yerine koyup konuştu.
"Her şey için sağol kardeşim."
"Ne zaman olursa burdayım."
"Teşekkürler."
Melike Sarp'ın yüzüne bakıp Daniele döndü ve Çince teşekkür etti.
"İyi yolculuklar."
Apar topar Ankaraya geri döndü genç çift. Uçakta Melike sessizce Sarp'ın yaralarını sardı ikisi de tek kelime etmiyorlardı. Eve döndüklerinde Melek direk kızla ilgilenirken Sarp da abisinin yanına geçti. Genç adam olayı tüm çıplaklığıyla Yiğite anlatıldığında Yiğit sessizce baktı kardeşine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...