Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Kürk Mantolu Madonna/Sabahattin Ali
Sadiye AÇIL
Nişanın ertesi günü Sadiye ve Savaş'ın dini nikahı yapıldıktan sonra resmi nikahın biraz üstünden geçildi ve herkes dağılmıştı. Elif halası Melike'nin bekar evine geçerken Melike'nin nerede olduğu meçhuldü. Araziydi kuzeni yine. Sadiye'nin ailesi kimi uçakla kimi otobüsle dönmeye karar verdi. Otogardan ailesine veda etti genç kız.
Savaş'ın uzanıp beline destek vermesiyle son kez gülümsedi ailesine Sadiye. Sonra da sessizce baktı sevdiğine. Savaşta ona aşkla. Sadiye derin nefes alıp sonunda konuştu.
"Konuşmalıyız."
"Konuşalım güzelim. Ne konuşmak istersen."
Sadiye onaylayarak başını salladı Savaş genç kızın elini tutup arabaya yönlendirdi. Evlerine geldiklerinde çift hala el eleydi. Savaşın kapıyı açmasıyla çift salona geçtiler.
L koltuğa rahat bir pozisyonda oturdular.
"Birlikteliğimizi taçlandıran ilk adımı attık güzelim. Resmiyete de dökeceğimiz günleri görmek nasip olsun."
Savaş'ın sözleriyle nazik bir şekilde döndü sevdiğine Sadiye. Sakin ama buz gibi bir sesle sordu.
"Sana soru sorabilir miyim Savaş."
Yüzüne bilinçli bakıyordu.
"Sor güzelim."
"O çocuk. Kenan. Ne demek istedi."
Sadiye söylediklerinden sonra Savaş'ın gözlerine baktı. Panik ve korku gördü ama Savaş kendini çok çabuk toparladı.
"Öylesine sevgilim boş boş konuştu işte boşver sen."
Sevgiye boğduğunuz, her adımını izlediğiniz biri varsa hayatınızda, en güzel huy olarak hayatınıza onun ne zaman yalan söylediğini anlama özelliği yükleniyordu. Sadiye anladı. Yalan söylüyordu Savaş.
"Savaş sen bana yalan söylüyorsun."
Doğruldu genç kız hızla. Savaş'ın gözlerinde geçen ifadeyi çok net biliyordu genç kız.
"Savaş bana ne dönüyor anlatır mısın? O adam ne dedi. Oyun dedi. Tesadüf değil dedi. Savaş bunlar ne demek?"
"Bir şey yok Sadiye kurcalama işte. Çocuk götün teki. Bizim aramızı bozmak için uğraştı sadece."
"O yüzden mi böyle sinir küpüsün? Bana dürüst ol Savaş. Bizim senle tanışmamızı nereden biliyor? Sen benimle dalga mı geçiyorsun? Bir şeyler dönüyor ortada hiç olmayan şeyler. Ben aptal değilim Savaş. O adamın ne dediğini çok iyi anladım ama ben senden duymak istiyorum anladın mı beni?"
"Tamam otur anlatacağım. Kenan seninle sahte bir hesap üzerinden oyun oynamış. Sana asılmış ama sen onu reddetmişin. İçine dokunmuş. Bana geldi abi bir kız var bir kere konuşana yakışıklı adamsın seni rededemez dedi."
Sadiye hayal kırıklığıyla baktı Savaşa.
"Ve sen de..."
Savaş hızla atıldı söze.
"Dinle önce kurma kafanda. Olmaz dedim. Çok ısrar etti. Ne olacak sanki dedim. Tamam dedim. İşin içine POYRAZOĞLU karıştı. Sonra sen... Ben böyle olacağını bilmiyordum yemin ederim."
Sadiye hızla kalktı ayağa. Hafif dolu gözlerle baktı Savaşa.
"Sen bunları bana şimdi mi anlatıyorsun Savaş. Ne yani bu çocuk oyuncağı mı? Evet senle oynadım sonra aşık oldum bu mudur yani. Amacın neydi peki? Beni elde edip ne yapacaktın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...