58.BÖLÜM

211 24 0
                                    

Ömrünüzdeki sayılı günlerden bir tekini yaşanmamış sayalım... Kaderinizin akışı kim bilir ne kadar farklı olurdu? Bu satırları okurken bir an durun, yaşamanızı saran o uzun zinciri düşünün... İster demirden olsun, ister altından, ister dikenden olsun... O sayılı günlerden birini yaşamayıp da ilk halkası meydana gelmeseydi, bu zincir belki de hiç örülmezdi...

Charles Dickens, Büyük Umutlar

İki Hafta sonra

Sadiye AÇIL

Finalleri bitmişti sonunda. Zorla Melikeyi evden çıkarabilmişti Sadiye. Bahçelievlerde bir kafeye oturduklarında Melike içeceğindeki buzla oynuyordu. Sadiye konuştu sonunda.

"Konuş artık. Boş boş oturmaya mı geldik."

"Ne anlatayım?"

"Her şey yolunda mı?"

"Değil. Sarpla buzlarımızı çözmeye çalışıyorum. Düşük yaptım. Berbattı. Başka ne bilmek istiyorsun?"

"Kuzi... Tam olarak ne oldu?"

"Sarpı içimde affedemiyorum. Ona muhtacım onsuz yok gibiyim ama onun öfke nöbetleri, ceza politakası, tüm o sevmediğim her şey zihnime geliyor."

"Onu öyle kabul ettiğini sanıyordum."

"Ettim ama sanırım yoruldum biraz dinlenmeye ihtiyacım var."

"Belki de. Mezuniyetten sonra eve geçelim diyecektim bende."

"Annemler gelecek onlarla döneriz olmazsa."

"Gelecekler değil mi?"

"Gelecekler. Bunu da kaçırmasınlar."

"Bunu da?"

"Lise mezuniyetimde yoklardı. Üniversiteyi kazandım yine yoklardı. Üniversiteyi bitiyorum bu sefer olsunlar."

"Özür dilerim."

"Ben hak etmedim mi diye düşünmekten alamıyorum kendimi. Bir tebriği, bir kutlama pastasını, liseyi birincilikle bitirdim bir aferim bile demediler ama o da benim hatam. Ben alıştırdım onları başarıya. Sanki herkes öyleymiş moduna girdiler."

Sadiye üzüldü. Konuştu.

"Sen olmasaydın bana da pasta kesmeyeceklerdi. Üstelik benim 3. Senemdi. Düşünme artık bunları üniversiteyi birincilikle bitirdin dahası var mı?"

"Burda olmak zorundalar."

"Gelirler düşünme bunları. Bak ne diyeceğim. Bir falcı buldum."

"Benim falım çıkmıyor bilmiyor gibi konuşma."

"Bu kadın farklı ama."

"Nereden biliyorsun?"

"Farklı işte güven bana."

"Sadoş yeter da. Biliyorsun benim falım çıkmaz."

"Bu farklı bir kadın yapma."

"Falıma kimse bakamadı bu zamana kadar."

"Ben denemek istiyorum şansımı beni yalnız mı bırakacaksın."

"Off peki bende geliyorum."

"Tek sorun Savaşla papaz olmak istemiyorum."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin