64.BÖLÜM

135 21 0
                                    

Ey temiz, onurlu ruh! Yaptığın ufak bir hata sende ne acı bir yara açıyor.

İlahi Komedya, Dante Alighieri

Melike POYRAZOĞLU

"Ah lütfen tabiki geleceğim. Seninle dans etme fırsatını geri tepeceğimi düşünmedin herhalde. Hem de POYRAZOĞLU'nun gözleri önünde. Onun elinden hiçbir şey gelmezken kollarımda olacaksın. Sence de harika değil mi?"

Genç kızın kalbi ağzında atmaya başlamıştı sanırsa. Tek kelime çıktı ağzından.

"Neden?"

Arda yaklaştı iki adım genç kıza.

Aralarındaki boy farkını Arda eğilerek kapatmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aralarındaki boy farkını Arda eğilerek kapatmıştı.

"Nedenini bilmiyor musun gerçekten miniğim."

"Bu ne..."

Melike gerginlikten hıçkırıp Ardayı umuzlarından itti. Melike'nin korkudan hıçkırması Arda'nın kahkaha atmasına neden oldu.

"Ah Melike. Kendine yazık ediyorsun uyan artık. Sarp bir erkek çocuğu. Senin şu zerafetine bir adam yakışır."

"Rahat bırak artık beni. Benim yanıma bir adam yakışıyorsa bu kişi sadece Sarp olur."

"Onu büyütmek zorunda kalacaksın hayatını heba etmene değmez."

"Bu seni ilgilendirmez."

Melike korku dolu gözlerle baktı Ardaya. Arda tabiki yakalamıştı Melike'nin korkularını.

"Seni korkutacak ne yaptım söylesene."

Melike Ardayı omuzlarından itti. Arda Melikeye karşı kaybetmek için geriye doğru sendeledi.

"Senden nefret ediyorum."

"Ama neden?"

Arda yeniden yaklaştı genç kıza.

"Onda olupta bende olmayan ne? Bende muhtacım sana görmüyor musun? Seni ona bakarken gördüğüm her saniye içimde bir şeyler ölüyor. Ben Nesrini bile bu kadar sevmedim."

"Nesrin..."

Tam o sırada arkadan Meleğin sesi geldi.

"Melike!"

Genç kızın kalbi ağzına geldi. Melek hızla Melikeye ulaştı. Melikeyi arkasına sakladı.

"Ne istiyorsun SOYKANDAR."

"Hiç Bayan POYRAZOĞLU. Sadece gelinizle konuşmak istemiştim."

Melike'nin rengi yavaşça solmaya başladı.

"Anne..."

Melek arkasını döndüğünde Melike'nin ruh gibi haliyle karşılaştı. Öyle ki bu halinden Arda bile korkmuştu. Melek hızla kolundan yakaladı gelinini. Arda Melikeye bir şey yapmamıştı ama varlığı bile zarar vermişti genç kıza. Arda bir adım atmak istemişti ama Melek onu durdurdu.

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin