Her düşünce biraz ilerleyince azaplı bir rüya hâlini alıyordu.
Huzur, Ahmet Hamdi Tanpınar
Melike YAZGIN
Yeşim ve Alkan Melek Hanımın davetiyle kahvaltıya gelmişlerdi. Melek Hanım evlatlarının terasta uyuduğunu söyleyince Alkan'a eğlence çıkmıştı.
Alkan gülerek sordu annesi bildiği kadına.
"Melek teyze bizim su silahları nerede?"
"Ay kuzum yapmayın ya. Çok güzel uyuyorlardı kaldırmaya bile kıyamadım."
"Hadi Melek teyze eğleneceğiz ya."
"Sevim'e söyle de versin bodrumdaydı herhalde."
Yeşimle Alkan birbirlerine bir beşlik çaktıktan sonra planlarını hazırlayıp çıktılar terasa. Alkan önce telefonunu terastaki genel ses sistemine bağladı. Müziği seçip eline silahını aldı. Yeşimle birbirine bakıp kafa hareketiyle Alkan müziği açtı.(bounce explict)
Melike anında açtı gözlerini. İlk yaptığı şey etrafına bakmak olmuştu ama Alkanla Yeşim'in su tabancasıyla ıslatması ona bile izin vermemişti. Zavallı Sarp da uyanmış olayı anlamaya fırsatı kalmadan kendini sevdiğine siper etmişti. Alkan daha fazla uzatmak istemedi. İki genç durunca Sarp kaldırdı başını. Ev müzikle yankılanıyordu. Alkan müziği kesti. Tabi müziğin kesilmesiyle Sarp'ın bir şiir misali küfrü dökülmüştü dudaklarından. Normalde asla böyle halleri yoktu ama baya pis uyanmıştı.
"Senin ben varya ecdadını gökkuşağında sikiym sikik herif. O müzik kutusunu senin götüne montalayayım ki o basla tirtir titreyerek boşalmaktan gebe..."
Yeşim şok olmuştu zaten Melike daha kendine gelememişti. Gelince omzuna vurarak durdurdu sevdiğini. Zavallı genç kızın rengi atmıştı. Sağ olsun kardeşi bildiği insanlar anında şekerini yükselttikleri için eli titriyordu. Yeşim pişman oldu. Yani tamam seviyordu özellikle Melikeyi sinir etmeyi ama ilk defa bu kadar ileri gitmişti.
"İyi misin kız?"
Melike ayakkabılarını çıkardı. Uyuya kaldığı için ayakkabılarını çıkarmamıştı. Üstüne ayakları şişmişti. Melike hafif sinirle konuştu.
"Bir de soruyor musun anasını satayım. Sözüm Handan teyzeden dışarı."
Alkan gülerek elindekini yere bıraktı.
"Benim anamın ne suçu var acaba? Bir şey diyorsan baldız direk bize şöyle böyle acı veriyor yav."
Melike derin nefes alıp boynunu büktü. Saçları yüzünü kapatır şekildeydi.
"Üzerimden tır geçmiş gibi."
Yeşim güldü Melike'nin haline.
"Tır değil de Sarp geçmiş gibi ama yine de sen bilirsin tabi."
Melike duyduklarından sonra ayakkabısının eşini fırlattı Yeşime. Yeşim'in ayağına denk gelmişti. Gülerek daha da uğraştı kardeşiyle Yeşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...