İnsan hayat boyu ne zorluklarla karşılaşırsa karşılaşsın, ölüme yaklaşırken kendini teselli edecek bir şeyler buluyordu.
Yaşamak, Yu Hua
Sarp POYRAZOĞLU
Zihnindeki düşünceleri tek tek süzgeçten geçirdi Sarp. Şirkette işleri zaten kendisi yönetmiyordu yeraltı karışmıştı ve çözmek çok zordu. Günay ortalıkta yoktu. Görse bir böcek gibi ezecekti zaten Sarp ama eve gelen misafir çocuğu gibi seni döveceğim diyordu ama çocuk olduğunu unutuyordu. Yemini bile olmadan kafa tutuyordu Sarpa. Önündeki mafya babasına baktı. Ardından arkasına yaslandı Sarp.
"Anlaşmaya uymuyorsun Lee."
"Sizin zararınıza bir şey yapmıyorum."
"Zararıma ya da değil anlaşmaya uymazsan olacakları bilmiyor musun? Yoksa umurunda mı değil."
Uyuşturucuya kesin ve net çizgilerle POYRAZOĞLU ailesi karşıydı. Anlaşma yapılan kişilerle de bu yönde ilerliyorlardı. Uyuşturucu satılırsa anlaşma biterdi. Bitecekti de.
"Ben sadece müşteri gösterdim Bay POYRAZOĞLU."
Sarp yan gülüş attı.
"Sözleşme sözleşmedir. Anlaşma hükümsüzdür. Korumanızı kendiniz yaparsınız. Silahlar konusunda artık yalnızsın Lee."
Adam korkuyla baktı Sarpa. Ülke sınırlarında POYRAZOĞLU ailesinin koruması olmaması demek öldün demektir ve Lee bunu çok iyi biliyordu.
"Anlaşalım bir daha asla..."
"Anlaşmaya uymadığın için şimdi bu haldesin. Bir anlaşma daha yapacağımı mı sanıyorsun."
Sarp ayağa kalktı Lee yeniden konuştu.
"Günay POYRAZOĞLU..."
Sarp durdu. Lee devam etti.
"Onu bulursam anlaşma devam eder mi?"
"İlginç bir teklif. Benim bulamadığım adamı sen mi bulacaksın."
Lee korkuyla karışık konuştu.
"Senin hareketlerini izliyor ama benden haberi olmaz."
Sarp tek kaşını kaldırdı.
"Dene başarılı olursan anlaşmayı yeniden düşünürüz."
"Zamana ihtiyacım var."
"İki hafta. Bulamazsan iş biter seni ben öldürürüm."
Sarp ayağa kalkıp çıktı odadan arkasında Vedatla. Vedatla Ling yetişti.
"Abi Savaş ATALAY burada."
Sarp duraksadı. Vedat hızla konuştu.
"Abi?"
"Odama alın hemen."
Sarp kendi odasına geçtiğinde Savaş da arkasından girdi.
"Sarp."
"Savaş? Hayırdır."
"İşler karıştı."
"Konu ne?"
"Kan yeminin bedelini istiyorlar."
"Ha siktir. Kime karar verdiler?"
"Önce İpeği istediler tabiki ama bunun imkanı yok."
"Soyunuzdan gelen birini isteyecekler."
"Melike lazım Sarp olmuyor. Ben Sadiyeyi toparlayamam. Benim ailem zaten yok sayılır yeminliyiz hepimiz. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...