71.BÖLÜM

111 14 5
                                    

"Öyleyse kendi kendini yargılarsın, dedi kral.
Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan daha zordur.
Kendini iyi yargılamayı başarırsan, gerçek bilgeliğe eriştin demektir."

Küçük Prens, Antoine de Saint-Exupéry

Melike POYRAZOĞLU

Tüm bu tartışmaların arasında ilk defa Savaşla göz göze geldi Melike. Yıkılmış halde bakıyordu Savaş.

"Bu benim Savaşım değil ATALAY. Konu sadece ben olsaydım inan bana aptallığıma devam ederdim ve senin için abini affederdim ama konu benim değer verdiklerim."

"Bu doğru olamaz."

"Sen abini düşüneceğine bence karını düşün. Sahi kan yemini ne zaman?"

Melike dalga geçer gibi güldü ardından bu sefer gerçekten arkasını döndü Savaşa ve Sadiyeye. Melike terasa çıktı. Yaklaşık 20 dakika sonunda Sarp da gelmişti. Melike'nin tepki vermeden yağmuu izleyişi yüzünden dayanamadı Sarp.

"Bebeğim iyi misin?"

Melike arkasını dönmeden konuştu.

"Bu zamana kadar söylediğim hiçbir şeyden pişmanlık duymadım ama Sadiyeyle olan geçmişimde, o benim için bir kez olsun fedakarlık yapmadı. Ben canımdan olurken... Canımdan can düşerken yanımda yoktu."

Sarp arkasından sarıldı genç kıza.

Sarp arkasından sarıldı genç kıza

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarp başından öptü karısını. Melike gözleri dolu dolu konuştu.

"Şimdi ise yardıma ihtiyacı olduğu için geldi. Benim ona ihtiyacım olduğunda yoktu."

"Ağlama bebeğim. Ben yanındayım. Hep yanında olacağım."

Melike gözleri dolu dolu sarıldı kocasına. Tam o anda yapıdan Esra göründü.

"Melike abla..."

Melike direk gözlerini sildi.

"Gel güzelim söyle."

Esra direk sarıldı Melikeye.

"Bunu bu kadar geç gördüğün için kızgınım sana ama yine de söylediklerinde haklısın bunun için ağlama."

"Duydun mu?"

"Evet."

Esra sarıldıktan sonra konuyu dağıtmak için konuştu.

"Neyse boşver sen Sadiyeyi. Benim lazerin atımı bitti seninkini alabilir miyim?"

Melike sinir bozukluğuyla güldü.

"Mehtapa söyle versin. Sen ararsan bir şey bulursun filan..."

Esra utançla konuştu.

"Tamam. Tamam. Tamam devam etme."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin