Kendi halinde bir insan için hayat her yerde bir zindan. Aslında gidilecek tek bir yer var, mezar.Fırtınanın Habercisi/Maksim Gorki
Melike YAZGIN
Bazı anlar vardır yaşanması gerekir ama yaşamak için cesarete ihtiyaç duyarsın. Sırf yaşanması gerektiğinden ansızın hazırlıksız yakalar bazen. Karşısında hayatı boyunca sığındığı iki insandan ilk defa bu kadar utanmıştı Melike.
"Baba..."
"İçeri! Hemen."
İki genç kız hızla girerken binaya arkalarında şaşkın gergin ve kızlar için korkan iki genç bıraktılar.
Paldır küldür girdikleri evde daha üst üste ne gelebilirdi ki. Yeşim Alkanla birlikte film izliyordu tek sorun Alkan'ın Yeşime ahtopot gibi sarılmasıydı.
Tam o anda bitsin istemişti hayatı Melike. İlk defa ailesinin karşınsında bu denli utanmıştı. Alkan direk toparlanıp ayağa kalktı.
"İsmail amca."
Şaşkınlıkla konuşmuştu Alkan.
"Merhaba delikanlı."
"Hoşgeldiniz ben de tam kalkıyordum."
"Kalk tabi."
Alkan'ın çıkmasıyla İsmail mutfağa geçti. Melike de hemen ardından takip etti babasını.
"Baba yemin ederim söyleyecektim."
"Bana buraya gelmeden bir söz vermiştin hatırlıyor musun?"
"Evet ve yerine getirecektim."
"Ama getirmedin."
"Sizi tanıştırmama izin ver baba. Bu zamana kadar insanlar konusunda yanılmadım. Bunu sende biliyorsun. Bir tanı eğer hala aynı kararda olursan..."
İsmail buz gibi sesle konuştu.
"Ben bir kızımı daha yurtdışına göndermem."
"Buna gerek kalmayacak söz veriyorum."
İsmail kızına sevgiyle baktı.
"Git şu yüzünü temizle."
"Tamam."
📘📘📘📘📘📘
Sarp POYRAZOĞLU
Sarp yaklaşık yarım saattir apartmanın önünde arabasında bekliyordu. Genç kızın kabanına koydurduğu böcekle tüm konuşmaları dinlemişti.
Gergince oturduğu koltukta konuşmanın sonunda rahatlayarak yaslandı arkasına Sarp.
Temkinli olmak zorundaydı. Konu Melike de olsa onun hain olmadığına emin olmalıydı. Olmuştu da. Telefonunu eline alıp aradı genç kızı Sarp. Uzun bir çalıştan sonra açıldı sonunda telefon.
"Melike... Her şey yolunda mı?"
"Evet. Sorun yok. Geçtin mi eve?"
"Hayır aşağıdayım hâlâ seni merak ettim."
Tam o noktada Sarp Melike'nin penceresine bakıyordu. Melike perdeyi kenara çekip filmli olan araba camına baktı. İkili birkaç dakika konuşmadı.
"Sarp..."
Sarp Melike'nin sesiyle indi arabadan. Direk pencereden genç kıza baktı.
"Söyle güzelim."
"Yarın müsait olursan konuşalım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷
Romance"Kan yemini..." "Ne!? Kan mı bunlar?" "Kan yemini bizi birbirimize bağlar. Vücudumuza işlediğimiz semboller de bunun kanıtıdır." 🍷📘 "Kan yemini güçtür. Güvencedir ve bağlılıktır. Kan yemini bozulmaz. Onu ancak ölüm bozar. Kan yemini ettiğin kişiye...