34.BÖLÜM

311 43 5
                                    

Bütün mazime arkamı dönmüştüm ve içimde yeni bir benlik doğmaya başlamıştı. Fakat hani o yıkılan âlemlerin gürültüsü? Hani enkaz altında kalan hatıralarımdan yükselen çığlıklar? Hani bu doğumun sancıları, kıvranışları? Ne ümit, ne teessüf! Ölmüş gibiyim.

Peyami Safa, Bir Tereddüdün Romanı

Melike YAZGIN

Melike duyduklarından sonra elindeki sigarayı yere düşürdü. Arkasından gelen Volkan'ın sesiyle kendine gelip. Şok ifadesiyle ne yaptığını bilmeden omuzlarındaki ceketi hızla uzatıp kaçar gibi çıktı balkondan sonra da avmden. Sadiyeyi Savaşı unutmuştu. Arda'nın sözleri çok ağır gelmişti. Kaçtı her şeyden herkesden.

📘📘📘📘📘

Sarp POYRAZOĞLU

Gözünü dahi kırpmadan önündeki atış noktalarına tüm şarjörü boşaltı genç adam. Kana susamıştı. Melike'nin yanında olmadığı her gün her gece daha da kana susuyordu. Atış yaptığı tahtayı önüne getirdiklerinde dümdüz baktı Sarp. Hepsi de kalbe isabet etmişti.

"Sarp."

Yiğit'in sesiyle Sarp elindeki silahı abisine doğrulttu. Yiğit gergin şekilde ellerini havaya kaldırdı. Sarp emniyet kilini anında kapatırken indirdi silahını.

"O nasıl?"

"Ailesinin yanına gönderdim."

"Onu bir kez görebilsem... İçim nefret dolu. Her şey son bulduğunda önce amcamı geberteceğim. Fazla yaşadı."

"Sarp..."

"Abi eğer iyi değilse ve bana oyun oynuyorsan..."

"Kalbi... Daha önce kalbinde bir sıkıntı var mıydı?"

"Üfürüm vardı kilo alınca geçiyordu."

Sarp'ın sistemi anında yüklenirken korkuyla baktı ağabisine.

"Zayıfladı mı? Abi iyi mi söyle."

"İyi... İyi şimdilik."

"Son bir ay. Ona bir şey olursa çok kan dökülecek. Umarım öyle bir şey olmaz abi."

"Biliyorum koçum. Biliyorum. Bir eksik var mı diye geldim."

"Melike?"

"Dayanması zor biliyorum sabret Sarp son bir ay."

"Temmuzda mezuniyet var."

"Hallettim ben onu."

"Melikeyle gitmek istiyordum."

"Gideceksiniz de sadece bir ay daha beklemeniz lazım Sarp."

"Dayanması kolay sanıyorsun. Bu zehir içmeye benzemez abi. Deniz zehiri içtiğinde ölmeyeceğine emindin ama Melike farklı. Her şey bittiğinde acısını çıkarmayacağını mı düşünüyorsun. Peki ben? O videoyu zorla bana izlettiklerinde, onu öyle ağlattıklarından sonra bunu öylece yutacağıma eminsiniz yani. Bu burada bitmeyecek. Her şey yeni başlıyor."

"Önce bir sakinleş. Yağıza doğum günü partisi yapacağız o gün çaktırmadan eve gel. Melikeyi sizin eve göndereceğim. Ona biraz açıkla durumu. Birbirinizi görün."

"Ona ne diyeceğimi bilmiyorum. Kızacaktır."

"Açıklamaya çalış."

"Kabul etmezse..."

"Bunu o zaman düşünürüz."

"Tamam. Benim evime getir onu."

"Tamam."

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin