52.BÖLÜM

178 25 12
                                    

"Erkeklere özgü kendini hor görme hastalığının tek çaresi, zeki bir kadın tarafından sevilmektir."

Friedrich Nietzsche

Melike POYRAZOĞLU

Elindeki bakım planına kitlenip kalmıştı genç kız. Kimseye tek kelime etmiyordu ama tükenmişti. Bu okul... Genç kızı tüketmişti.

Daniel, Doğan, Alkan ve Sarp dışarı çıkmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daniel, Doğan, Alkan ve Sarp dışarı çıkmışlardı. Melike'nin bu tavrına anlam veremiyorlardı. Sarpı öylece serbest bırakıyordu. Sarp'ın gece kulüplerinde gezmesi Melike için bir sorun teşkil etmiyordu.

Son tanısını da yazdıktan sonra kalktı Melike masadan. Maraştaki düğün için hazırlıklar devam ediyordu. Annesinin kargoladığı kına takımını bitirmeye çalışıyordu Melike. Gümüş telle işliyordu bu sefer. Biraz oyalandıktan sonra uyumaya karar verdi yarın Etlik hastanesinde stajı vardı zor bir gün olacaktı.

Gece üç sularında takırtılarla uyandı Melike. Bir anda irkildi. Sarp dengesini tutturmaya çalışırken kıyafetlerini çıkarmaya çalışıyordu.

"Sarp."

"Meleğim..."

Melodik şekilde söylediği kelimeyle Melike Sarp'ın çakır keyif olduğunu anladı. Genç kız anında kalkarken Sarpı kolundan yakaladı.

"Gel sevgilim otur şuraya."

Melike, Sarpı berjere oturttu. Sarp elini genç kızın yanağına koyacaktı ama genç kız geri çekildi.

"Çok güzelsin."

"Ve sende sarhoşsun. Bekle burda kıyafet getireceğim."

Sarp bir anda Melike'nin elini yakaladı.

"Gitme..."

"Kıyafet..."

"Benden gitme. Ne olursa olsun beni bırakma."

Melike Sarp'ın önünde diz çöktü.

"Neden?"

"Beni bırakma."

"Şüphen mi var?"

"Seni seviyorum. Beni bırakma."

Melike sarıldı sevdiğine.

"Korkma. Yanındayım. Hep yanında olacağım."

Melike Sarpı yatağa uzattı. Ayakkabılarını çıkardı. Sarp sızmıştı çoktan. Yatak odasından çıkıp revire gitti. 500'lük izotonik alıp geri döndü genç kız. Hızlıca Sarpa damar yolu açıp taktı serumu Melike. Ardından Volkanı aradı. Diğer üç sarhoşa da serumu taktıktan sonra yaklaşık bir saat boyunca başlarında bekledi Melike. Gece üç buçuk sularında uyumuş ardından geri beşte kalkmıştı. Berbat hissediyordu. Staja bok gibi gitmişti. Zor bir gün onu bekliyordu.

📘ÖLÜMCÜL AGÂH🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin